REKLAMA
Szukałem po wielu forach ale nie mogłem nigdzie znaleźć podobnego problemu.
Otóż cała rzecz polega na dziwnej pracy wskazówki obrotomierza.Wszystko wygląda tak:
Pewnego razu podczas jazdy na dłuższy dystans (kilkaset kilometrów) zauważyłem jak obrotomierz pokazuje wyższe obroty niż zwykle podczas jazdy z tą samą prędkością. Także na biegu jałowym wskazówka pokazywała 2000 obrotów (!). Podejrzewałem że o może być coś nie tak z silnikiem krokowym,ale silnik po przysłuchaniu się oraz po zerknięciu na spalanie na komputerze pokładowym wskazywał na normalną pracę.Rzecz ta pojawia się na każdym dystansie powyżej 100 km, tylko że na luzie już nie jest 2000 obrotów tylko 1000,1100 (na zimnym silniku mam zwyczajnie 900).Dodatkowo zauważyłem że podczas postoju z większej trasy wskazówka nie opada do końca na swoją pozycję,tylko pokazuje jedna lub dwie kreski nad pozycja zerową (zdjęcie w linku poniżej). Wskazówka jednak opada na normalna pozycję,ale po jakimś czasie.Zna ktoś może przyczynę tego i jak to można
naprawić??
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]