Dodatkowy włącznik przeciwmgielnych

02 Paź 2015, 17:47

Pacjent to Mondeo MK4, odrazu zaznaczam że nie jestem elektrykiem..

Witam, czy mogę żarówki przeciwmgielne podłączyć drugi raz pod akumulator? Pomimo istniejącej już instalacji przeciwmgielnych? Chodzi mi o to żeby była możliwość włączenia tych świateł osobnym/drugim włącznikiem.

Nie spowoduje to żadnego zwarcia? Nie wiem czy jak włączę przeciwmgielne(dołączonym włącznikiem) to plus z akumulatora nie cofnie się istniejącą już instalacją? Nie wiem jak to rozgryźć :unsure:
pawelX1
Obserwowany

Auto: ford

02 Paź 2015, 20:56

A w jakim celu chcesz coś takiego zrobić? Po co? Włącznik ci się zepsuł? Jak tak, to go poprostu wymień.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

04 Paź 2015, 13:01

Hehe, dobra nie było pytania. Myślałem, że na forum samochodowym są specjaliści z dziedziny elektryki samochodowej.
P.S. jak by mi się zepsuł oryginalny włącznik to bym go naprawił, chyba normalne.
pawelX1
Obserwowany

Auto: ford

05 Paź 2015, 08:59

pawelX1 napisał(a):Hehe, dobra nie było pytania. Myślałem, że na forum samochodowym są specjaliści z dziedziny elektryki samochodowej.

Są też tacy, którzy pilnują, żeby forum nie pomagało tym, co chcą zrobić coś, co jest niezgodne z przepisami...Wiesz o czym piszę...
pawelX1 napisał(a): jak by mi się zepsuł oryginalny włącznik to bym go naprawił, chyba normalne.

To nie jest normalne - takich włączników się nie naprawia, tylko wymiania.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000