E38, E39 czy coś innego do ok. 30000 zł?

01 Lut 2017, 18:36

Damn, nie. Podoba mi się budowa, o czym już wspominałem. Ten przekombinowany akurat mi nie leżał, bo to turbo wieś, ale wkleiłem, żeby sprawdzić, co o nim powiecie :D

EDIT: nie wiedziałem, dlatego założyłem ten temat. Dzięki za info. E65 raczej nie biorę pod uwagę, jest drogie. Myślę, że tylko E39 lub E60 :)
Co powiesz o tych modelach z linku? Wkleiłem wszystkie z okolicy, które spełniają moje wymagania. Wyglądem się nie sugerowałem... Podobno przy 300 000 - 400 000 km przebiegu nie powinno być przetarć, to taka ciekawostka, dziś wyczytałem.
Z666
Początkujący
 
Posty: 54
Auto: Nie mam
0

01 Lut 2017, 18:53

e60
1. nie - nakombinowanie niewiadomo co z tym "M5"
2. możesz zobaczyć ale uwaga na wycieki, pompę wody i skrzynię - w skrócie 10k można wywali na to (tyczy się to też reszty). Niestety komis.
3. też można zerknąć ale nie spodziewałbym się rewelacji. Niestety handlarz.

e39
1. coś się działo od strony pasażera. Trochę tani jak na polift z komisu
2. można zobaczyć tylko ta gatka, że pierwszy właściciel nie palił irytuje - jakby to coś zmieniało.

e38
Powymieniane lampy przód tył (pytanie z jakiego powodu) oraz wałek, że można wracać na kołach - nie, nie można.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

01 Lut 2017, 19:45

Pierwsze e39 jest w połowie w innym odcieniu z prawej
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14189
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

01 Lut 2017, 19:59

@dzida - no to wyjaśniłeś :) Widzisz, tyle rzeczy wyłapałeś patrząc na fotki, ja raczej nie wyłapałbym na żywo :P
W przyszłym tygodniu wybieram się na sprawdzanie fur, mam nadzieję, że coś znajdziemy ciekawego.

PS. dlaczego w skrócie nie warto kupować od handlarzy? Znajomy przekonuje mnie, że nie ma różnicy, a nawet lepiej, "bo się znają" :D Ja uważam, że w 99% robią wałki + oczywiście marża.
Z666
Początkujący
 
Posty: 54
Auto: Nie mam
0

01 Lut 2017, 20:02

e65, jak na tak styrane fotele, to ma to raczej większy przebieg albo ktoś bardzo dużo jeździł w mieście. Tak styrać tapicerkę, to trzeba się przyłożyć, bądź mieć jakieś bardzo szorstkie ubrania. Duży plus, bo fotele komforty (wysuwana przednia część fotela, sterowane boczki itd.), do tego zagłówek na przednich fotelach jest też tzw. "komfort" - zginasz go i można wygodnie oprzeć głowę, żeby nie spadała na boki. Klima i drewno niestety z najniższego sortu. Sądząc po wytarciach w okolicy łokci, kierownica jest wymieniona. Jeśli przebieg był cofnięty, to powinno wyjść w programie ISTA w którymś z modułów (szczególnie, jak wykazuje błąd, a raczej na pewno coś wykaże, bo ten samochód ma ponad setkę sterowników i nie są one na utrapienie, tylko dla komfortu). Z opcji fotela jest przynajmniej podgrzewanie foteli przód. Nie ma też roletek z tył. Ogólnie podsumowując: bardzo biedna wersja. Nie wiem też jakim cudem znalazła się tam sportowa kierownica przy tak biednym wyposażeniu (powinna być ta kwadratowa; można to sprawdzić w wyciągu wyposażenia po VIN). Samochód przynajmniej podejrzany - trzeba go solidnie sprawdzić.

Z trzech e60 srebrne bym odrzucił, bo ma biedne przednie fotele. To z M-pakietem możesz rozważyć. Ostrzegę Cię jednak, że nie jest to typowy M-pakiet, a elementy z prawdziwego M5 (zderzak, przednie błotniki). Fotele wyglądają mi na sportowe (w BMW były 3 rodzaje: zwykłe, komforty i sportowe), więc wysoce prawdopodobne, że to był M-pakiet, ale właściciel go trochę podciągnął. Auto do definitywnego sprawdzenia skąd taka chęć modyfikacji. Jak zwrócisz uwagę, to auto ma tylną klapę z wersji USA - do sprawdzenia są więc lampy przednie i tylne, czy są dopuszczone do ruchu w Europie (ten z USA świecą prosto i nie są homologowane na EU).
Zdecydowanie najbardziej polecałbym to czarne z jasnym wnętrzem. Ładnie utrzymane, komfortowe fotele z przodu z komfortowym zagłówkiem, fajne wyposażenie i pełna książka serwisowa.

e39 już będziesz potrafił rozpoznać które ładniejsze po tym, jak Ci opisałem e60. Z racji szkód na karoserii niestety to niebieskie nie wyjdzie zbyt korzystnie.

w38 z jakąś masakrą na tylnej kanapie. Przypuszczalnie koła wozili. Ogólnie jest to wersja poliftowa. Z tym "bogate wyposażenie" tylko ciut przesadzone.

Mike ma rację z kolorem, ale nie każda zmiana odcieniu to coś strasznego. Auto mogło być np. porysowane na parkingu. Łatwo to sprawdzić, czy było to coś poważnego, bo jeśli tylko drzwi mają taki odcień, a grubość lakieru na elementach konstrukcyjnych jest OK, to znaczy, że nic poważnego nie było. W środku rantów drzwi też bardzo często są niedociągnięcia lakiernicze, które sprawne oko wychwyci bardzo szybko.

oraz wałek, że można wracać na kołach - nie, nie można.

Służą do tego czerwone tablice - tymczasowe.

2. możesz zobaczyć ale uwaga na wycieki, pompę wody i skrzynię - w skrócie 10k można wywali na to (tyczy się to też reszty).

Trzeba byłoby bardzo mocno się postarać, żeby osiągnąć tą kwotę naprawy na wymienionych elementach.

Co do handlarzy, to nie generalizujmy, że wszyscy to kanciarze i krętacze. Niektórzy mają dobre auta z dobrego źródła i nie ciągną szajsu, bo nie potrzebne im są sprawy sądowe, a ludzie coraz częściej są świadomi swoich praw. Nie należy natomiast się godzić na kupowanie auta "na umowę na Niemca", bądź osobę, która przed handlarzem posiadała auto. Trzeba przeanalizować dobrze treść ogłoszenia oraz to, co mówi handlarz, bo jeśli kupujący jest poinformowany o jakiejś usterce, to później ciężko egzekwować sprawę przed sądem. Warto również zwrócić uwagę na pojęcie tzw. "klauzul zakazanych", które mimo, że stoją w ogłoszeniu/umowie, to nie mają mocy prawnej. O tym bardzo dużo informacji można znaleźć w internecie.
Autotesto
Początkujący
 
Posty: 143
Miejscowość: Cała Polska
Auto: Nie posiadam
0

01 Lut 2017, 22:38

Ta niebieska to śmiech na sali. Kibel za kosmiczne pieniadze. Cały kolorowy, wszędzie rdza, jakieś kabelki nie wiadomo do czego, jakieś wiejskie pedały i co najciekawsze licznik przedliftowy. Druga e39 wyglada jakby czesciowo świeżo malowana u Mietka w stodole. (Tylne błotniki do kantu). Najbardziej prezentuje się czarna e60 rozsądną cena w miarę realny przebieg i bez cudowanek dziwnych.
Tutaj daje Ci coś ciekawego na co przypadkowo natrafilem tylko przebieg jakiś niski :/ [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16533
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Strefy "Tempo 30 km/h" - czy to tak naprawdę działa?
    Rośnie popularność stref "Tempo 30" w miastach zarówno na świecie, jak i w Polsce, bo statystyki pokazują ich dużą efektywność. Miasta odnotowują spadki liczby wypadków od 10 do ponad 40%. Strefy te coraz częściej ...

01 Lut 2017, 23:56

Ładna ta E60. Przebieg fakt, niski. Ostatnio jeden starszy Pan z osiedla sprzedawał swój z podobnym przebiegiem za 30 000 zł, nawet klocków nie wymieniał, więc może trafiają się okazje? Chociaż ja w to nie wierzę :D
Z666
Początkujący
 
Posty: 54
Auto: Nie mam
0

02 Lut 2017, 00:21

Niestety samo się nie kupi trzeba usiąść podzwonic pojeździć pooglądać aż coś trafisz wartego uwagi, grunt to się nie napad na super piękny wypicowany egzeplarz
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16533
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

02 Lut 2017, 00:33

Z666 napisał(a):PS. dlaczego w skrócie nie warto kupować od handlarzy? Znajomy przekonuje mnie, że nie ma różnicy, a nawet lepiej, "bo się znają" Ja uważam, że w 99% robią wałki + oczywiście marża.
handlarz to podmiot o charakterze zarobkowym, którego celem jest zaoferowanie Ci "dobrego" auta w takiej cenie, aby była ona konkurencyjna (niższa) od faktycznie wartościowych aut na rynku, a przy tym wyjść na takiej transakcji na plus :ok: to tak w skrócie
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14189
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

02 Lut 2017, 11:07

Da się kupić dobre auto w komisie, ale trzeba się znać i być bardzo wyczulonym na wszystko. Oglądałem Passata za 6k, handlarz mówi że igła, szef do pracy jeździ, nawet dymka nie puści. Odpaliłem, no tłuką zawory jak diabli... Głuchy by nie usłyszał... Ale to się wyklepie, bo ma hydrauliczną regulację. No ok ok. Idę z tyłu auta, a tam metrowa smuga sadzy z wydechu. :D Pewnie nawet o tym nie wiedział, bo auto stoi jeden dzień, ale kit wciska bo musi sprzedać auto. Oni nie wiedzą co sprzedają, bo skąd? Często się zdarza, że nawet nie wiedzą jak auto jest spawane z dwóch. Biorą jak leci i sprzedają albo sami robią z przystanków, takie czasy.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

21 Maj 2017, 14:34

A czy ktoś z obecnych tutaj korzystał kiedyś z dealara Bawaria? Bawaria Motors BMW ma 4 salony BMW w Katowicach, Gdańsku, Warszawie i Jankach... Chciałbym kupić swoje wymarzone BMW. Zależy mi na tym, aby było w dobrym stanie, dlatego wolę kupić ze sprawdzonego miejsca od dealera. Będę wdzięczny za podpowiedzi i opinie.
nowikk
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: toyota corolla
0

21 Maj 2017, 15:27

Mi o Bawarii w Katowicach obily się same dobre opinie
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16533
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0