REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Nie można sobie od tak kręcić i regulować zbieżność bo na oko nigdy nie ustawisz dobrze. Wydaje Ci się że jest ok a opony scina w szybkim tempie.arekg100 napisał(a):Pamiętam że był jakiś problem z maglownicą przy zmianie kół z 18 na 16, coś tam mechanik kręcił żeby ustawić to prosto
Wszystko zależy gdzie je używasz. Musisz pamiętać że one są dużo twardsze więc jak wymienisz tylko niektóre to inne elementy gumowe będą na tym mocno cierpiały.arekg100 napisał(a):Jakie macie zdanie o poli?
Pierwsze co musisz zrobić to dokładnie sprawdzić całe tylne zawieszenie.Nie jestem Kaszpirowskim i nie powiem co masz wymienić.Podejrzewam ze mogły wypracować sie tuleje lub może być coś krzywego.Ale to musi pokukać kumaty diagnosta lub mechanik.Jezeli tylne zawieszenie będzie wymagało naprawy to trzeba to zrobić,uruchomić punkty regulacyjne zbiezności-geometrii i wykonać pomiar-regulację całego pojazdu...arekg100 napisał(a): Lewa opona z tyłu jest zdarta