Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kao napisał(a):No wielkiego wyboru to nie ma w e46. Po 3.0 można dalej polecić 2.0 ale ludzie po dużych przebiegach mają różne problemy najczęściej z układem wtryskowym. Poczytaj sobie więcej na Google, nikt tu nie będzie powielał opinii
dzida napisał(a):Jaki budżet?
320d przed liftem były do d*** także zostaje polift, w którym również były przypadki pękania wału korbowego (jednak w znacznie mniejszym stopniu niż w wersji na pompie 136KM)
galakty napisał(a):Sprawa wielokrotnie omawiana. Jak E46 w dieslu, to tylko 3.0D. Nie ma co się rozpisywać, bo tego jest pełno wszędzie, w google znajdziesz opinie z łatwością. Znajomy miał zresztą taką BMW, więcej to stało jak jeździło (ciągle czekał do wypłaty żeby to łatać).
Ewentualnie benzyna + LPG, taniej i bez nerwów.
Marciol96 napisał(a):A rozumiem, gaz znów w zime się nie zdąży załączyć.
galakty napisał(a):Marciol96 napisał(a):A rozumiem, gaz znów w zime się nie zdąży załączyć.
Diesel zimą w mieście w E46 znowu łyknie 8-9 litrów, do tego zimno z kratek i generalnie silnik dostaje po tyłku
LPG załączy Ci się po tych 2-3 kilometrach, więc bez przesady.
Ossy napisał(a):Diesel do jazdy na zimnym silniku po 5km? Spalanie zimą ~10l, niedoładowany akumulator itd. Nie warto męczyć auta. Turbodiesle są skonstruowane do jazdy w trasie (powiedzmy, że minimum te 12-15km na zimnym silniku powinny zrobić).
Marciol96 napisał(a):Ja doskonale o tym wiem, cały kraj jeździ dieslami po mieście.
szybki napisał(a):Marciol96 napisał(a):Ja doskonale o tym wiem, cały kraj jeździ dieslami po mieście.
A nie zauważyłeś co się stało z cenami aut on vs pb???
A miasto dołozy Ci na naprawę diesla? Jak tak to go bierz będzie taniej...
I z czystej ciekawości bo w sumie miasto wyłoży Ci kaskę załóż sobie zegarek temperatury oliwy silnika i zobacz po ilu kilometrach olej osiągnie właściwą temperaturę pracy...
Oczywiści o detalach typu turbiny, skrzynie, wtryski nie muszę Ci wspominać bo to Cię nie wzrusza
Jak coś to pojedź do mechanika powiedz że chcesz diesla i masz już upatrzonego z nieszczelnością dolotu i świszcząca turbinką niech Ci zrobią wycenę... Tylko nie pisz że po 300tys.km. nie wierzysz w takie awarie...
Marciol96 napisał(a):Dlaczego było do d.. ?
Własnie jestem ciekaw z jakim budżetem trzeba podchodzić do takiej konfiguracji
Baza z danymi technicznymi samochodów marki BMW. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne BMW