Eko jazda to wkońcu jaka jazda?

01 Gru 2010, 14:43

Podjezdzanie. Czyli najpierw sie zatrzymuje 10m za samochodem albo nawet 5 i stoji chwilke i zaraz podjezdza do niego na 2 metry? Najlepiej odrazu podjechac do goscia na te 2 metry a w korku spokojnie mozna podjezdzac nawet na 1,5m.
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

01 Gru 2010, 17:59

a kto normalny zatrzymuje sie w odległości 10m a później podjezdza do 2m?
daje sie na luz i sie hamuje i przy ok 1m sie staje i juz
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

01 Gru 2010, 23:09

No to chyba nigdy w korku nie jechałem bo podjezdzaczy jest naprawde bardzo duzo. Nie musi to byc 10m, czasem ludzie z 3m podjezdzają do przodu o metr, teraz sobie zobacz co czeka dziesiątego kierowce jesli kazdy wczesniejszy bedzie podjezdzał, to to 10ty musi juz podjechac z 5 razy:)
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

01 Gru 2010, 23:50

chyba że będzie spokojnie sobie za takim podjeżdżającym się toczył i summa summarum będzie za nim nadążał,
Serce bije w tempie obrotów maszyny
bodziokardasz
Zaawansowany
 
Posty: 623
Miejscowość: Czarna Ziemia

02 Gru 2010, 00:38

Cięzko jest sie za nim toczyc, a jak sie zatrzymasz to tym samym stajesz sie równiez podjezdzaczem:D
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

02 Gru 2010, 11:40

aha to wg mnie najlepiej wrzucic 1 bieg noge precz ze sprzęgła i jechac na 1 biegu bez gazu lub z gazem to lepiej niz wrzucac 1 później 2 i hamować i półsprzęgło i znów 1 i 2 i tak w kółko bo niszczymy sprzęgło
ja tam zawsze staram sie sprzęgła jak najrzadziej używać staram sie go włączać w pozycji 1 0 a jak nie podczebuje to noge lewą na podnużek i jade
nie ma sensu go naciskać co chwile
zresztą u mnie to nie wchodzi w gre bo pedał sprzęgła działa bardzo ciężko i po jezdzie w mieście zawsze lewa noga boli
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus IS - samochód do driftu
    IS od Lexusa jest bezpośrednim konkurentem serii 3 i również interesującą bazą na auto do driftu. Szczególnie, kiedy weźmiemy pod uwagę pierwszą generację modelu w wersji IS 300. W tym wariancie kompaktowego ...
    Volvo S90 - pierwsza publiczna prezentacja
    Pierwsza publiczna premiera najnowszego Volvo S90 odbędzie się podczas targów motoryzacyjnych NAIAS w Detroit. Stany Zjednoczone są dla szwedzkiej marki bardzo ważnym rynkiem zbytu, a miejsce premiery luksusowego sedana jasno ...

02 Gru 2010, 17:35

no to kup sobie automat jak miesnie lewej nogi nie domagaja :mrgreen:

Jak sie toczyc gdy reszta stoi? Zamierzasz ich taranowac?
bajla
Początkujący
 
Posty: 248
Miejscowość: Wrocław

03 Gru 2010, 18:35

Z DSG sie super jezdzi w korkach, to działa jak w skuterze skrzynia, nie trzeba nawet hamulca trzymac:D
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

11 Gru 2010, 11:57

eko jazda to jazda przy około 2,5 tys obrotów mniej więcej z taką samą prędkością
james00796
Początkujący
 
Posty: 192
Miejscowość: Prokowo

28 Gru 2010, 01:12

MajkPZM napisał(a):Z DSG sie super jezdzi w korkach, to działa jak w skuterze skrzynia, nie trzeba nawet hamulca trzymac:D

Trzeba :wink:
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ

28 Gru 2010, 16:00

Przede wszystkim hamuję silnikiem.
Obroty staram się trzymać ponad 2 tys.
Biegi zmieniam przy ok 2,5-2,7 tys., także jak zmienię to mam 1,8 tys.
Nie wożę zbędnego bagażu.
motomaniak999
Nowicjusz
 
Posty: 31
Miejscowość: Łańcut

20 Lip 2014, 21:59

3 miesiące temu postanowiłem "popychać" pedał gazu stopą delikatnie.
UWAGA ten sposób jest jak kajdanki raz spróbujesz nie wrócisz do dawnego nawyku . Opiszę wam co sie wtedy stało , murowaną prawdę napiszę bez naciągania : spalanie benzyny spadło z 8 do 5,5 /100 , ale co dalej - zmusiło mnie to do wolniejszej jazdy , a mianowicie do pracy jeździłem 130/150 /h przez 60 km w jedna strone chodzi o obwodnicę / autostradę czyli prędkością dopuszczalną . po wejściu w nawyk zwolniłem do prędkości gdzie spalanie wynosi tyle ile podawane przez producenta w opisie technicznym czyli do 90km/h na całym podanym wyżej odcinku . nie ma dla mnie możliwości i nikt mnie nie zmusi teraz do przekroczenia tej prędkości w dojazdach do pracy . ogólnie zwolniłem na trasie o 60 km/h , aczkolwiek 70/h też jest mi dobrze .
no i mam cud Tuska taki osobisty .
czekam na odpowiedzi chętnie poodpowiadam ;
mazakb
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 15 01 2003
Przebieg/rok: 45tys. km
Auto: fiat punto evo
Silnik: 1.4 77km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010