Ekonomiczne auto do szkoły

04 Gru 2012, 17:25

Witam jestem młodym kierowcą i chciałbym zakupić swoje pierwsze auto. To auto będzie przede wszystkim do dojazdów do szkoły do której mam ok. 25km w jedną stronę. Jestem z Łodzi szkołę mam w Głownie. Zastanawiałem się nad Matizem w gazie , na prawdę jestem dość zielony w tematach oszczędności aut i nie wiem zupełnie co kupić by było dość tanio maks do 5tys. I nie wiem także czy bardziej opłaca się gaz czy zwykłe PB. Będę sporo eksploatował auto bo do szkoły w dwie strony i jeszcze wiadomo że w weekendy na miasto czy gdzieś indziej więc na pewno nie będzie stało. Jeżeli nie podałem jakiejś ważnej informacji proszę pytać.
Matizo
Obserwowany

Auto: Nie mam

04 Gru 2012, 18:58

skoro jesteś uczniem to pewnie zależy Ci na ekonomii więc LPG jest najlepszym rozwiązaniem. No to ja tradycyjnie zaproponuję Fiata Punto, bardzo chwalonego na forum. Ale wolisz auto w wersji HB czy sedany też rozważasz? Za 5 tys super auta nie znajdziesz ale już pewien rynek jest, np ja planuję w tej kwocie kupić Audi 80 ;)
TheS
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Prawo jazdy: 07 05 2013
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Freemont / Scion tC / Trafic
Silnik: 2.0jtd / 2.4 vvti
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

04 Gru 2012, 20:23

Zobacz jeszcze Peugeota 106 w dieslu, mało pali.
PiotrMSC
Początkujący

Miejscowość: Lublin

04 Gru 2012, 20:52

Zbierasz same piątki ? To napisz do Mikołaja z prośbą o ekonomiczne wozidło :D
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 125
Auto: Opel Vectra C 1.8

04 Gru 2012, 22:38

Zamiast Matiza wole Seicento,wrzucasz ładne alu i odrazu lepiej :mrgreen:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM