Auto do 5 tys.

04 Gru 2012, 20:06

Witam, poszukuje auta do 5 tys. najlepiej z okolic Rybnika, Wodzislawia Sl. Auto potrzebowalbym do dojazdow do pracy i na uczelnie (jakies 70 km x 3 dni w tygodniu, 70 % trasa , 30 % miasto).
W zwiazku z tym, ze jestem studentem i nie pracuje na pelen etat, chcialbym zeby auto bylo jak najbardziej ekonomiczne (malo palilo, chociaz wydaje mi sie, ze duzo wiecej pieniedzy moga pochlonac czeste naprawy..). 70 km na dzien to dosc sporo, wiec jesli samochod prezentowalby ze soba jakis poziom komfortu to nie obrazilbym sie :P (jezdzilem jakis czas seicentem, da sie ale na pewno do przyjemnych rzeczy to nie nalezy). Fajnie by bylo tez jakby nie bylo z nim pozniej problemow z odsprzedaza, prawdopodobnie za poltorej roku bede chcial wyjechac z kraju wiec bede musial sie pozbyc auta :). Moje typy jakie znalazlem:

Opel corsa 1.4
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Bedzie w tym wiecej miejsca niz w seju ? I co to za dziwna tablica rejestracyjna z tylu :

Audi 80

fajne, duze i wygodne pewnie, no i gaz super sprawa, tylko czy za taka cene w ogole to bedzie jezdzic jeszcze. Ta klima to chyba nie ma szans zeby byla sprawna za tak cene?

Opel corsa 1.4

Z wygladu chyba lepsza niz ta niebieska

Mercedes-Ben 190

Ta marka:D. I tez duze i wygodne. generalnie takie same obawy jak przy Audi + rocznik praktycznie moj rownolatek xd.
UPDATE: Dowiedzialem sie, ze merc ma 215 k przebiegu na liczniku i trzeba kupic zimowki do niego.

Lanos:

Chyba calkiem wygodny? I gaz.

Uno:

Gaz i korzystna cena.

Astra:

Taki zblizony do Lanosa chyba?

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
ciekawski
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 10 2010
Auto: Nie mam

04 Gru 2012, 22:33

Tak w Corsie będzie więcej miejsca niż w Seju,z tyłu poprostu brak tablicy :mrgreen:
80 B4 za 3600zł? Moim zdaniem szkoda czasu.
Żólta Corsa całkiem ładna tylko ten brak wspomagania..
215tys w 21letnim Mercedesie? Licznik już pewnie drugi raz kręci,jak nie trzeci.