Ekonomiczne i nie psujące się 4x4 do 35 tyś.

16 Lis 2011, 19:24

Witam Panów,

Jestem laikiem w temacie samochodów, a bliscy mi mężczyźni znają się jedynie na sportowych gadgetach. Dlatego też, chciałabym poprosić użytkowników tego forum o rade.

Potrzebuję samochodu 4x4 którym będę mogła pojechac komfortowo w trasę, a potem bez problemu poruszać się po górskim terenie.
Nie interesują mnie elektroniczno plasticzane SUVy - im mniej bajerów i elektroniki tym lepiej.
Szukam wyłącznie wersji powyżej 4 drzwi - (lub wersje "long") bo będę wozić ze sobą sporo rzeczy.
Ważny jest dla mnie wygląd samochodu- jestem zakochana w kanciakach typu Jeep Cherokee, ale ponoć ten samochód jest mało ekonomiczny i jak się zacznie psuć to koniec.
Ważna jest dla mnie "małoawaryjność" - nudzą mnie poczekalnie u mechanika :lol:
Interesują mnie Diesle, choć najchętniej bym przerobiła samochód benzynowy na gaz.
Ekonomia jest ważna, choć nie najważniejsza i na pewno nie kosztem zmulenia na trasie, bo jeżdżę dosyć dynamicznie i lubię mieć w miarę sensowne przyspieszenie :mrgreen:
Zastanawiam się nad Mitsubishi Pajero Sport, choć gdzieś wyczytałam, że słabo się sprawdzają na trasie.
Myślałam też o Nissanie Terrano reszta albo mi się nie podoba, albo jest za droga albo o niej nie wiem :mrgreen:
Będę wdzięczna za wszelkie rady.
lorelai
Nowicjusz

16 Lis 2011, 21:53

Typowa terenowka i jazda ekonomiczna sie wyklucza, a juz komfortowa podroz w trasie to w ogole...

Kup sobie Jeepa Grand Cherokee V8 z LPG, o ile 15l gazu to jest jeszcze ekonomiczne wg ciebie.
Albo Isuzu Trooper czy Opel Monterey z V6 + LPG lub dieslem 3,1, ale taki diesel lyknie ci 10l w trasie, chyba juz lepiej LPG.

I kurde terenowka z prawdziwgo zdarzenia wazy 2 tony + jest ten teges troche malo oplywowa, to przy dieselku, ktory zwykle ma 150-180KM w takich autkach, to naprawde o dynamice nie ma co tutaj mowic, jedynie wspomniany prze zemnie Jeep z V8.