Fabia II 1.6 MPI 105KM jaka instalacja?

28 Mar 2019, 15:05

Cześć,

Jaką instalację założyć do tytułowej Fabii?

Stag? Lovato? Landi?
Niedzielny89
Nowicjusz
 
Posty: 6

28 Mar 2019, 19:54

Osobiście proponował bym Ci Instalacje Landi Renzo , na pewno sprawdzi się bez problemu . Nie szedł bym w żadne składane instalacje .
Zefir
Początkujący
 
Posty: 137
Prawo jazdy: 09 06 2008
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Skoda
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

28 Mar 2019, 20:48

bardzo fajny silnik do zagazowania, jednak trzeba postawić na podzespoły z górnej półki sterownik zenit / kme wtryskiwacze hercules oraz reduktor nordic bezproblemowo podołają w twoim aucie
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

30 Mar 2019, 18:59

Oprócz tego co masz tu wymienione może być jeszcze BRC SQ 32 z OBD . Do tego wszystkiego ogarnięty montażysta.
Funriel
Początkujący
 
Posty: 81
Prawo jazdy: 17 07 1970
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

31 Mar 2019, 17:50

Niedzielny89 napisał(a):Lovato? Landi?

jak lubisz problemy i drogie serwisy też możesz śmiało zamontować
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

28 Kwi 2019, 10:56

Funriel napisał(a):BRC SQ 32 z OBD


Możesz o tym myśleć. Na Twoim miejscu zacząłbym od montażysty. Od tego zaczynamy przygodę z lpg.
Pyreks
Początkujący
 
Posty: 132
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Fiat Punto
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Bieżnikowanie opon - nie tylko w czasie kryzysu
    Rok 2011 był dla polskich bieżnikowni bardzo dobry. Wszystkie zakłady bieżnikujące opony odczuły zwiększony popyt na opony bieżnikowane zwłaszcza w drugiej połowie roku. Tendencja wzrostowa widoczna też była w pierwszych ...

01 Cze 2019, 22:52

Brc sq32 to tak jak strzał w kolano.zablokowany dostep do sterownika.To moje zdanie.
Dyrektor
lukaszmonika
Nowicjusz
 
Posty: 19

12 Cze 2019, 21:37

Na szczęście tylko Twoje:) bo sporo osób jeździ na tych instalacjach i jakoś nie narzeka. Wręcz przeciwnie.
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

12 Cze 2019, 22:21

lotek33 napisał(a): bo sporo osób jeździ na tych instalacjach i jakoś nie narzeka

na co nie narzekają? na to że do sterownika ma tylko garstka monterów w Polsce? czy że serwis pogwarancyjny jest bardzo drogi?
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

13 Cze 2019, 22:07

ok 500 zakładów to raczej nie jest garstka, tak jak na stronie http://lpg-brc.pl/index.php/siec-serwisow, a co do serwisu to kwestia względna, zależy co jest do zrobienia
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

13 Cze 2019, 22:49

lotek33 napisał(a):co do serwisu to kwestia względna, zależy co jest do zrobienia

to co najczęściej się psuje w brc reduktor wtryskiwacze..
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

17 Cze 2019, 21:27

Zarówno reduktor jak i wtryskiwacze spokojnie wytrzymują przebiegi po 100 tys.km i więcej. Sam reduktor zaś można zregenerować tanim kosztem, zestaw naprawczy niewiele ponad 100 zł. Poza tym są to także części eksploatacyjne, które co jakiś czas i tak należy wymienić, zregenerować, przeczyścić itp.
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

17 Cze 2019, 22:24

lotek33 napisał(a):Sam reduktor zaś można zregenerować tanim kosztem, zestaw naprawczy niewiele ponad 100 zł.

czy jak wymienię ten komplet naprawczy mam jakąś gwarancję? czy jest to cena usługi w warsztacie? co w przypadku jak zaraz po 2 latach od założenia czyli jakieś 30tys gaz wycieka do kolektora przez wadliwy reduktor?
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

20 Cze 2019, 19:23

Jak zrobisz to w warsztacie to tak, choć to pewnie zależy od zakładu. Podobnie jak i koszt tej wymianki. Koszt zestawu naprawczego w zależności od modelu reduktora. Ale bez problemu można to zrobić samemu, nie jest to jakaś skomplikowana operacja. Co do ostatniej kwestii - to samo co w przypadku każdej innej instalacji - monter.
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

24 Cze 2019, 21:21

lotek33 napisał(a):Jak zrobisz to w warsztacie to tak

cena kompletu naprawczego do brc to kwota nowego reduktora np. tomasetto (dodatkowo z tego co wiem na komplety naprawcze nie ma gwarancji) a kupując nowy dostaje 2 lata gwarancji, cena nowego reduktora brc to jakaś abstrakcja w tej cenie kupisz 3 innego producenta tym bardziej że nie ustępują w żądnym aspekcie droższym
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002