REKLAMA
Witam.
Czy silnik 2.0 132km z Peugeota 406 coupe rocznik 98 nadaje się aby założyć instalacje gazową? Jeśli tak to jaką?
Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc gdyż jestem zupełnie zielony w temacie instalacji gazowych.
Pozdrawiam
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Czy jeździłeś kiedyś samochodem z instalacją LPG? Wiesz jak wglądają koszty utrzymania takiego samochodu i jaka jest różnica w stosunku do jazdy na benzynie oraz oszczędności wynikające z tego faktu?fiatcoupe napisał(a):Gazowanie czegoś takiego to profanacja.Jeżeli liczysz na jakiekolwiek "oszczędności" to wiedz,że są one pozorne-iluzoryczne.W dłuższej perspektywie zakładając,że będziesz mało robił tras-więcej stracisz niż zyskasz.
Dużo, moim zdaniem w cyklu mieszanym powinieneś zmieścić się w około 10l nawet w taką pogodę gdzie klima chłodzi cały czas tak jak obecnie 33 stopnie na zewnątrz.Adios22 napisał(a):czy to normalne że mój egzemplarz pali prawie 14l w cyklu mieszanym
fiatcoupe napisał(a):.To tak jak byś gościowi w Ferrari zaproponował gaz
Każdy ma swoje zdanie. Widziałem nie jeden samochód z dużym silnikiem w którym można by tak powiedzieć jak Ty to zrobiłeś i właścicieli stać było na jazdę na Pb a jednak zakładali LPG i nikt nie wspominał o tym w taki sposób.fiatcoupe napisał(a):"gaz w takim aucie" i podobnych to wioska i profanacja
Dokładnie, różnicę mamy dopiero jak podjeżdżamy zatankowaćdjkranc napisał(a):jeżeli auto jeździ tak samo to co to za różnica czy lejesz PB ON czy LPG?
Cichy77 napisał(a):Ja uważam ze skoro można założyć LPG i cieszyć się tańszą jazdą bez utraty mocy, a dzięki odłożonej kasie doinwestować auto to jest to jak najbardziej dobre wyjście.
fiatcoupe napisał(a):Nie wszystkie auta są stworzone do jazdy na LPG-szczególnie te usportowione i z turbo doładowaniem.Wiesz dlaczego-? bo one "nie jeżdżą" one..latają