REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Sprawdź w skrzyni czy olej jest na właściwym poziomie, ale falowanie obrotów w automacie przy niewielkich prędkościach obrotowych to zazwyczaj wina sprzęgła hydrokinetycznego (konwertera), zazwyczaj występuje problem z zapięciem lock-up. Przy wyższych prędkościach obrotowych rzędu 2300obr. min. i więcej pewnie jest ok?fate napisał(a):na zimnym silniku w mieście gdy sie rozpedze i puszcze gaz bo np. czerwone przy małej predkosci podfalowują obroty chyba 1000-1300
Jak jest rozgrzany to przy tej prędkości jak odejmiesz trochę nogę z gazu i nie przyspieszasz tylko ją utrzymujesz to normalne że zapina czwarty bieg.fate napisał(a):Dodam ze automat wrzuca max bieg - 4 przy 60kmh na miescie - czy tak powinno byc?
Tu na 99% wina konwertera ma pewnie swoje najechane.fate napisał(a):Po zatrzymaniu na wcisnietym hamulcu w pozycji D również
Tylko masz problem z wrzucaniem "P"? Czy sprawdzałeś najdalszą pozycję po drugiej stronie czy ona też miewa czasem problemy z zapięciem przełożenia?fate napisał(a):Dodam że nie wskakuje mi czasem P nie wiem czy to moze miec ziwazek z tym konwerterem, z tego co sie dowiedzialem prawdopodobnie chodzi o pozycjoner