Falujące obroty w dieslu - Peugeot 607 2.2. HDI

17 Mar 2022, 17:32

Witam
Pacjent to Peugeot 607 2.2. HDI sprawa ma się bardzo dziwnie, otóż auto było na wymianie klocków (przód) oraz sprawdzenie dolotu czy nie jest dziurawy (bo kopci) ostatnio robiłem rozrząd, głowicę oraz wtryski i dziwnym trafem kopci przy lekkim bucie. Po ów wymianie klocków auto straaaasznie straciło na mocy tzn nie ma reakcji na gaz , pedał w deske to wskazówka ledwo ledwo idzie do 1000 obr. wtedy jak puszczę sprzęgło gwałtownie to mozna jakoś jechać, dodatkowo przy wysprzęgleniu przy dojeżdżaniu do świateł obroty skaczą od 500 do blisko 900 po czym się wyrównują. Gdzie mogę zacząć poszukiwania ?
zwiroo
Początkujący
 
Posty: 92
Zdjęcia: 1
Auto: Peugeot 607
Silnik: 2.2 HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

17 Mar 2022, 17:53

zwiroo napisał(a):oraz sprawdzenie dolotu czy nie jest dziurawy (bo kopci)
Co było robione przy dolocie dokładnie? Coś było rozpinane jakieś wtyczki, czyszczone jakieś czujniki?

Sprawdzałeś czy są zapisane w sterowniku jakieś błędy?
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 10207
Zdjęcia: 35

17 Mar 2022, 18:17

błędów brak, z rozmowy z "mechanikiem" wynikało że nic nie zrobili bo stwierdzili iż nic nie zrobi bo nie ma katalizatora auto o czym doskonale wiem :) ale czy coś rozpinali czy nie ... zagadka bo nikt prawdy nie powie
zwiroo
Początkujący
 
Posty: 92
Zdjęcia: 1
Auto: Peugeot 607
Silnik: 2.2 HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy opłaca się kupować opony używane?
    Zakup opon z drugiej ręki to tylko pozorna oszczędność. Kupowanie używanych opon i jazda na nich to najgorszy sposób na szukanie oszczędności przez kierowców. Jazda na używkach to za duże ryzyko. Kupujący nic ...