FEROZA - ile pali? jak jezdzi? jak sie sprawuje?

20 Cze 2008, 12:19

Witam
Jestem studentem geodezji i kartografii w wakacje bede pracowal jako inspektor terenowy i potrzebuje odpowiedniego pojazdu ktory dobrze radzi sobie na asfalcie ale mozna wjechac nim w las lub wszelkiego rodzaju polne drogi :) kasy nie mam zbyt wiele wiec zastanawialem sie nad feroza i tu prosze was o pomoc opinie i porady dotyczace tego samochodu
dziekuje z gory i pozdrawiam
'Życie to nie łaskotki'
trusiek
Nowicjusz

22 Cze 2008, 12:50

Ferozka to fajne auto ale ciężko będzie Ci znaleźć egzemplarz w dobrym stanie. Szukaj raczej długiej vitary. Obydwa auta będą spalały na poziomie 10-15l w cyklu mieszanym i obydwa radzą sobie w lekkim terenie. Vitara long będzie dłuższa i oferuje więcej miejsca przez to w środku.
Plusem suzuki jest również dostępność części zamiennych.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

22 Cze 2008, 16:50

Jestem już zdecydowany ( chociaż nie do końca :) na feroze. W aucie beda jezdzić z reguły dwie osoby i troche sprzetu i wole cos 3 drzwiowego. Czego moge sie spodziewac po modelach z roku 91-95? Znalazlem juz pare modeli i nie wygladaja zle ( chociaz nie jestem znawca i moge sie mylic ):

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

lub

moze Panowiec wypoeidza sie cos na ich temat
pozdrawiam
'Życie to nie łaskotki'
trusiek
Nowicjusz

22 Cze 2008, 19:47

czy oczekujesz, że ktoś powie Ci jaki jest stan samochodów ze zdjęć? :wink:
myślę, że po prostu chcesz akceptacji i potwierdzenia Twojego wyboru - Ferozki. to dobre, dzielne autka w terenie. pamiętaj jednak, że z tyłu są resory (osłabiony komfort) i z częściami będziesz miał bardzo krucho. skoro Ci sie podoba i jesteś zdecydowany to kupuj. ale pamiętaj, że z małych autek polecam Ci vitarę, która możesz kupić w wesji 3D. 8)
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

06 Cze 2009, 18:31