REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
I najdroższych w eksploatacji poza tym nie wszyscy chcą serwisować później BRC. Moim zdaniem warto zrobić sobie zestawienie trzech instalacji które podchodzą do twojego auta wraz z cenami i możliwością późniejszego serwisowania. Wtedy zobaczysz ile w rzeczywistości będzie kosztowała cię taka instalacja.Funriel napisał(a):jedne z najbardziej żywotnych to np BRC SQ 32
Piotrek123 napisał(a):Podzielam opinie. BRCjest potemdrogie w serwisowaniu. Ja bym założył i polecił Blue Boxa - reduktor silver i wtryskwiacze Hercules - i możesz zapomnieć o problemach i serwisowaniu no tylko na przeglądy co 10K km:)
To chyba nie jest dobre rozwiązanie bo filtr po 10tyś. km potrafi być już mocno brudny. Poza tym z tego co się orientuję to tu mamy droższe przęglądy więc różnicy w cenie nie będzie, a ten kto go zrobi 3 razy na 30tyś. km będzie miał trzy razy wymieniony filtr i sprawdzoną instalację, a przy BRC tylko dwa razy.lotek33 napisał(a):Tylko w przypadku BRC przeglądy są nie co 10 tys. km jak u wszystkich a co 15 tys. km, więc jeden przegląd na 30 tys. km już odpada.
Funriel napisał(a):na reduktorze MAX, wtryski żółte lub pomarańczowe,
artur73 napisał(a):Do prostego silnika prosta sekwencja. Proponuję jakiś gotowy zestaw od KME ,Lovato a najlepiej od STAG-a. Sterowniki nie muszą być najnowsze jak Box itp ale wystarczą starsze i tańsze jak Stag-Eco4 czy Stag 300 lub 300+.
Fleri napisał(a):I jak ten stag się spisuje ogólnie?