Fiat Bravo

21 Wrz 2010, 11:33

Mam pytanie... Jestem młodym kierowcą, prawko mam od lipca tego roku i nie chcę na początek kupować jakiejś kabaryny. Zdecydowałem się na Fiata Bravo. Piękna stylistyka jak na auto z tamtych lat. Tylko mam teraz pytania... jakich silników szukać (JTD odpada, za drogi). Interesuje mnie benzyna z LPG. Za jaką cenę szukać takiego autka? Jakie są jego bolączki i czy w ogóle polecacie :)

A może polecicie coś innego. Mój budżet ok. 4 tys :)
Goyaka
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rzeszów

21 Wrz 2010, 11:50

Za 4tys większość Brav będzie miała silnik 1.4 który ma problemy ze smarowaniem w silniku i nie cieszy się dobrą opinią wśród mechaników,potem pewnie będzie silnik 1.6 który będzie chyba najlepszy dla Ciebie ale znowu dużo pali ale możesz kupić z instalacją lpg i cieszyć sie ekonomiczną jazdą.Są jeszcze jednostki tak jak napisałeś 1.9JTD i 1.2 ale to nie za te pieniądze.

zobacz to:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - tylko niewiem jak wygląda sprawa z tylnymi nadkolami.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - to mi sie wydaje być ciekawe tylko w przebieg niewierz.
Mam jeszcze jedną propozycje ale to jakbyś chciał to odezwij sie na pw to tutaj zaraz zostane skrytykowany za nią.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

21 Wrz 2010, 11:54

Jedyny dobry silnik w Bravo/Brava to JTD, średnie są 1.2 (za słaby) i 1.6 (dużo pali), reszta to złom. Na powyższe wersje nie masz pieniędzy, w ogóle za 4 koła to ciężko dostać Brava, a co dopiero Bravo. Pomyśl nad innym autem, jakie masz wymagania co do samochodu?
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw