Fiat cinquecento 700 - jakie koszty po zakupie?

16 Sie 2010, 12:01

Mam pytanko
Tak jak w temacie tylko teraz czy warto??
Ile pali??
Ile OC??
Ile eksploatacja??
Z góry dzieki za odpowiedzi :wink:
700ka a tyle może :)
cienki700
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Ruda Śląska

16 Sie 2010, 13:44

700 nie cieszy się dobrą opinią więc poszukaj 899 minimum.
Zrobie takie małe zestawienie (odpowiadając na Twoje pytania):
-899 jak najbardziej warto,z koleji 700 nie cieszy się dobrą opinią wśród mechaników no i osiągi są mizerne.
-spalanie 700 średnio ok 7-7.5l/100km,899 podobnie.
-OC w 700 to ponad 500zł a w 899 to jakieś nie całe 700zł (koszt dla osoby która nie ma żadnych żnizek).
-CC ogólnie jest tanim autkiem w utrzymaniu.
I tak jak mówie jeśli pozwolą Ci finanse to szukaj minimum 899.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

16 Sie 2010, 13:53

Generalnie 700 nie warto, zdecydowanie. A 900... jak nie boisz się jeździć takim autem i chcesz aby było tanio to chyba będzie ok.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

16 Sie 2010, 18:00

Zależy ile masz zniżek i czy nie masz czasami zwyżek za młody wiek :P Bo ja jestem akurat w takiej sytuacji i za cintka 700 OC wyniosło mnie 800 zł. Tyle samo wynosi za 899. Ale już starsze modele (silniki na gaźniku Weber) miały pojemność 904 więc już nie łapały sie tamtej stawce ubezpieczenia. A co do silnika to 900 jest w sam raz. Mam teraz CC 700 i porażka :D Ale kupiłem go za 500 zł więc nie ma co narzekać :D:D
deserttree
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: Libiąż

16 Sie 2010, 18:29

800zł płacisz za OC :shock: to gdzie Ty go masz ubezpieczonego?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

16 Sie 2010, 19:07

Ja też kupiłem kiedyś cieniasa 700. Muszę powiedzieć, że może bym przebolałbym to, że to auto nie jedzie, ale gdyby się tak często nie psuł.

Teraz mam w planach robić go na KJS'y.
Frugo
Początkujący
 
Posty: 122
Miejscowość: Wrocław

16 Sie 2010, 19:55

kiedys mialem CC to z tego co pamietam 190 zl OC ale przy znizkach 60 %
palil 6 l i zero awarii
Papież? A ile on ma dywizji?

J. Stalin
emilo222
Aktywny
 
Posty: 395
Miejscowość: kuj-pom inowrocław

17 Sie 2010, 11:27

no tak ale 900 to juz wiekszosc to takie zmeczone zyciem chyba co :?: :wink:
Czyli ze 700 to dość awaryjne autka sa :?:
A jak to wygląda biorąc pod uwagę UNO :?:
700ka a tyle może :)
cienki700
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Ruda Śląska

17 Sie 2010, 12:40

Uno wypada dużo lepiej i wszystko tam jest jak najbardziej ok tylko wiadomo blacha która lubi gnić,jeśli Uno to z silnikiem z rodziny Fire 1.0 45KM.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

17 Sie 2010, 14:21

barol91 napisał(a):Uno wypada dużo lepiej i wszystko tam jest jak najbardziej ok tylko wiadomo blacha która lubi gnić,jeśli Uno to z silnikiem z rodziny Fire 1.0 45KM.

Cóz ja chyba mimo wszystko wybiore cinquecento a silnik to bede raczej patrzył na stan bo zadużo naoglądałem się tych ledwo żywych 900-setek no a wiadomo jak trafi sie zadbana 900 to oczywiscie sie skusze, ale to zależy od stanu silnika Dzieki za podpowiedzi :wink:
700ka a tyle może :)
cienki700
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Ruda Śląska

17 Sie 2010, 17:22

jest spora różnica między 700, a 900

ja mam jeszcze 700 za dużych awarii przy nim nie miałem( poza sprzętem który sie eksploatuje flirty, żarówki, układ wydechowy , wymieniałem uszczelkę pod głowicom i sprzęgło) i pali mało(~5 w trasie, w mieście 6.5-7.0, jedynie jeżeli długo stoisz w korku potrafi wsysnonć fortune:)) ale niestety ten brak kopa i przy gaźniku assian czasem , raz na miesiąc dwa lubi mu coś odbić i ci np. zgaśnie w czasie jazdy, będzie miał problem odpalić(jeden z argumentów za 900 bo tam już jest wtrysk). Ogólnie 700 są jeszcze w porządku na krótkie odcinki i samemu. Nie ma w nim w ogóle mocy, wyprzedzasz gdy masz wiele sprzyjających ci czynników. A jeszcze spróbuj wpakować do tego 4-5 osób albo jakis bagaż czy coś, to stoisz w miejscu :) Jak będziesz kupował to poproś sprzedawce aby z 2 godziny przed twoim przyjazdem go nie odpalał i silnik był zimny(najlepiej 700 kupować zimą, łatwo wtedy poznać jak się sprawuje, czy to już trup), ja jak kupowałem swojego(z 2 lata temu) to z 2-3 razy natrafiłem na cwaniaczków, że auto było do oglądania gdy silnik był ciepły, a co nie które cinkusie mają problem z odpalaniem, jak już odpali lubi zgasnąć; dobrze też zapytać czy biere olej, wiadomo, że fiaty to lubią, a stary fiaty szczególnie. No i wiadomo, żeby nie brała go rdza itp.

Składka roczna OC z zniżkami 183 zł
Crim
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: Kłobuck/ Bytom

17 Sie 2010, 20:14

1l spalania na 100cm^3 pojemności to jest niskie spalanie? :idea:
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

18 Sie 2010, 09:18

o dzieki za odpowiedzi zobaczymy co da sie zrobic hehe...
700ka a tyle może :)
cienki700
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Ruda Śląska