Witam jestem tu nowy;) a mam problem z autem zaczne od poczatku.
1. przebieg 46 tys postanowailem sprawdzic zbieznosc
problemy z ustawieniem ,po 2 tyg zauwazylem darcie opon od wewnetrzej,
wiec polecialem szybko z reklamacja, znow na maszyny i poprawka
( opierniczylem towarzystwo ostro)ASO!!
2. zakupilem dwie nowe opony identyczne jak reszta i zalozylem na przod, a tu kierownica w lewo;( nagle, wiec znow geometria w innym ASO Fiat (tymrazem w miare dobrym sprawdzonym wielokrotnie gdzie wczesniej nie mieli czasu sie mna zajac) jak i wczesniej tak i przy tym pomiarze okazalo sie ze mam zla geometrie tylnich kolek(wlasciwie nie regolowana w tym modelu) tzn prawa i lewa w normie ale lewa 0,25 a prawa 0,18 , koles mowil ze warto pobawic sie z tym i sprobowac ustawic na sróbach tyle ile maja luzu zeby to wyrownac , i wtedy wziasc sie ponownie za ustawienie kierownicy, ale INTERESUJE MNIE TO czemu dzieje sie tak teraz ze JAK JADE Z PASAZEREM TO KIEROWNICA PRZY PRZYSPIESZANIU I UTRZYMYWANIU STAŁEJ predkosc
![Evil or Very Mad :evil:]()
i przyklad "60 km/h" jest SKRECONA W LEWO jeszcze bardziej niz bym jechal sam;(
wlasciwie tyl prowadzi auto jesli ma zla zbierznosc to bedzie tyl wyprzedzac przod i robi sie tzw "psi slad" co powoduje (mimo ustawienia na wprost) delikatne skrzywienie kierownicy i kontrowanie (co u mnie wystepuje)
PS: bardzo wszytskim z gory dziekuje za pomoc.