Fiat Punto II, Panda II czy Seicento - który model fiata wybrać?

18 Sie 2021, 20:52

W rodzinie mieliśmy Punto i nigdy więcej, niby elektroniki tam nie ma, ale elektryka siadała aż miło. A to coś zaśniedziało, a to czujniczek poszedł :mrgreen:

I ja wiem, że każde auto na to cierpi, ale tutaj było wyjątkowo sporo tego.
Dodatkowo takimi autami jeżdżą głównie kobiety, do tego dokładamy włoską motoryzację i jest jak jest.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

18 Sie 2021, 20:54

Jak punto to awaryjne auto, niewarte polecenia to już tylko rower trzeba kupić :mrgreen:
Gość114260
 

18 Sie 2021, 22:00

Ja tam na Fiata złego słowa nie powiem,sam mam Seicento które uwaga ma el.szyby i od roku czasu zero problemów z elektryką,w pracy mamy Ducato z 2011roku zero problemów z elektryką,w drugiej pracy której pracuje (dostawca pizzy) mamy 3 Fiaty Panda która jedna ma wspomaganie City i też z żadną zero problemów. Kwestia trafienia na spoko egzemplarz.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

19 Sie 2021, 06:31

Barol napisał(a):tam na Fiata złego słowa nie powiem,

Barol podpierasz się autami prostymi jak drut więc jest gitara. Ogólnie Fiat nie jest zły bo cena odzwierciedla jakość a biorąc pod uwagę konkurencję europejską jest ok. Tylko trzeba pamiętać im dalej w las tym ciemniej. Dochodzi sporo elektroniki i bajerów które w Fiacie niekoniecznie są debeściarskie.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11001
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

19 Sie 2021, 07:11

Ale wy macie problemy, rozdzielanie marki i modele a przy tym budżecie jest to totalnie bez sensu.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16699
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Sie 2021, 08:19

Ja miałem jako pierwsze auto punto 2. Poliftowe, z CNG przerobionym na LPG. Czas do setki chyba ok 20 s albo i dłużej, bo nawet z tirem nie było szans na światłach :D
No ale za bardzo się nie psuł, jedynie żłopał olej (półsyntetyk), więc w ciągu miesiąca był 1L dolewki. Poszło sprzęgło (ale to eksploatacyjna sprawa) i linka od skrzyni biegów. Tak to z elektroniką nie miałem problemów.

W rodzinie też mieliśmy punto 2 (przedliftowe) też z LPG, ale już zdecydowanie żwawsze od mojego. To było chyba z 10 lat i też zbyt usterkowe nie było, wiadomo cośtam się czasem popsuło, ale części tanie jak barszcz i proste naprawy. Spektakularnie zakkończył żywot przy 350 tyś km - UPG.
Cynerion
Początkujący
 
Posty: 225
Prawo jazdy: 09 10 2009
Auto: Ford Mondeo mk4
Silnik: EB 1.6 160KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    MORPHOZ - ciekawa stylistyka samochodu elektrycznego
    Samochód koncepcyjny Renault MORPHOZ z nadwoziem o długości 4,40 lub 4,80 m (w zależności od wersji) przy szerokości 2 m i wysokości 1,55 m to crossover z napiętymi i zmysłowymi liniami nadwozia. Jego stylistyka łączy ...

29 Sie 2021, 15:54

W sumie to może jakaś Agila? Do miasta auto idealne, a i naprawy stosunkowo tanie. Jeśli się nie mylę, za 1.2 OC wychodzi 1400zl bez zniżek.
Gogumi
Nowicjusz
 
Posty: 8