Fiat Seicento - poprawa osiągów

15 Kwi 2010, 19:14

Siema,

Może znacie jakieś sposoby na to aby poprawić osiągi Seicento? Albo też jakiś sklep internetowy aby kupić do niego części żeby lepiej wyglądał? tylko jakiś z normalnymi cenami ;) A może ktoś z was zrobił coś fajnego i może polecić jakie przeróbki warto zrobić w Fiacie?
Ostatnio edytowany przez suckert, 18 Kwi 2010, 17:20, edytowano w sumie 1 raz
suckert
Nowicjusz
 
Posty: 27
Miejscowość: Kielce

15 Kwi 2010, 19:30

A myślałeś nad przekładką na 1.1 :?:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

15 Kwi 2010, 20:32

Najpierw 1,2 z Punto, potem pakiet Abarth. Wszystko.
pawelMX6
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 375
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Gdynia
Auto: Nie mam

15 Kwi 2010, 20:39

Jak tak to już wole z punta 1.4 GT turbo tylko trzeba było by po wzmacniać , i lepsze zawieszenie zapodać
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

15 Kwi 2010, 21:04

To może od razu 2,0 turbo z Fiata Coupe? ;) Z 1,2 jest najmniej problemu - pasuje idealnie i jest to, moim zdaniem, najkorzystniejszy stosunek wyłożonej kwoty do efektów.
pawelMX6
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 375
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Gdynia
Auto: Nie mam

15 Kwi 2010, 21:09

My tu takie gadki o zmianie silnika a nie wiem jakim budżetem operuje suckert, :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jaguar E-Type Roadster
    E-Type to prawdziwa ikona motoryzacji i prawdopodobnie najbardziej rozpoznawalny model w historii Jaguara. Jego smukła sylwetka z długą maską i niewielką kabiną od 1961 roku cieszy oko pasjonatów motoryzacji. Samochód ...

15 Kwi 2010, 21:28

Dokładnie,silniczek 1.2 z Punto najlepiej pasuje do Seja.Jak sie dobrze orientuje koszt takiego swapa (części,robocizna) to coś ok.3000zł.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

15 Kwi 2010, 21:35

barol91 napisał(a):Dokładnie,silniczek 1.2 z Punto najlepiej pasuje do Seja.Jak sie dobrze orientuje koszt takiego swapa (części,robocizna) to coś ok.3000zł.


To nie wiem czy to opłacalny interes dokładam i ma drugiego Seja :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

15 Kwi 2010, 22:01

Ale wiesz dla nie których nie liczy sie kasa ale satysfakcja to co robi z autem.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

18 Maj 2010, 20:19

pierwsze co to przekładka na 1,1 albo kup juz takie : P potem dopiero sie beirz za osiągi. w mniejszym silniku to co najwyzej mozesz filtr stozkowy zalozyc, swiece sportowe (kiedys wiem ze dobre byly Brisk teraz sie juz nie oriętuje) jakies szlify, moze wymiana skrzyni, ale to wszytsko kosztuje i niewiem czy sie opłaca robic to w SC
Szczotek
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Częstochowa

18 Maj 2010, 20:35

Szczotek napisał(a):filtr stozkowy zalozyc,


A co on da :?: :roll:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

19 Maj 2010, 10:08

"Świece sportowe" to relikt późnego PRLu (i wczesnej demokracji), gdzie każdy zakładał strumienice i tym podobne badziewia.

Sam stożek nie daje nic, prócz najczęściej przeniesienia mocy/momentu na wyższe obroty i obniżenia mocy z powodu zasysania gorącego powietrza. Natomiast dobrze zrobiony dolot, wraz z modyfikacją wydechu, daje już wymierne efekty. Przykład? Ja mam zimny dolot powietrza, puszczony nisko w komorze silnika, filtr HKS, do tego metalowy katalizator i luźniejszy tłumik końcowy. Wynik - 117,3KM zamiast seryjnych 114KM w 1992 roku. Przed modyfikacjami było pewnie poniżej 110KM. Tym samym moje drobne modyfikacje dały realny przyrost mocy w okolicach 7KM (lub więcej).
pawelMX6
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 375
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Gdynia
Auto: Nie mam