Witam
opisze mój problem.
od grudnia jezdze stilo kombi 2003 1.9 JTD 59kW bez turbo i klimy jak kupilem mialo 180tys teraz ma prawie 191tys. Na razie wymieniłem tylko łączniki stabilizatora bo tego wymagały. Zauważyłem tez zużycie oleju "bierze olej" i to nawet sporo przy dodaniu gazu do dechy troche smogu jest za mna .. od grudnia 10 l oleju poszlo.
Kiedyś wracałem w bardzo potężny deszcz i od tego momentu sie zaczęło tzn. brak mocy tj. w deszcz o którym pisałem wcześniej auto osłabło brak mocy dopiero po 10-15km przy 30tys obrotach dostawał mocy wygladało to tak jakby mial turbo po czym jak obroty opadały to znowu było to samo brak mocy. Odpiąłem przeplywomierz i drugie zycie, tak jak byl by nowy
![Razz :P]()
tak po tygodniu wymieniłem tą przepływkę czyli w tą sobote, auto jezdziło normalnie, normalna moc itp ale przejechałem 200km i auto od wczoraj nie chce odpalac, kreci normalnie ale jak by był zalany, wczoraj po chwilowym męczeniu go odpalił ale puscił biało-szarawą chmure, pochodził z 10 min i zgasilem go a dziś NIC! ide zaraz sprawdzic jakies proste rzeczy ktore wiem np filtry, swiece,pompa paliwa,regulator cisnienia, zobaczyc egr i przepustnice zobaczyc pasek klinowy i bezpieczniki(dodam że na dniach bd robiony rozrzad[chyba]). Dodam ze bez przeplywomierza KOPCIŁ JAK SMOK!! i wymieniajac stara przeplywke zauwazylem na niej ze strony silnika ze jestm olej na niej minimalnie ale jest.
Czasami(ale rzadko) przeważnie w deszcz wyskakiwał mi blad bulp failure potem Engine failure włączały sie wycieraczki same przod tył i wszystkie błedy znikały po 1 sec. ZMIANA zarowki pomogla oraz dokupienie obudowy lampy narazie problem znikł
jakies pomysły? musze tez kabel do kompa sobie sprawic na dniach.
czekam na jakies odpowiedzi. pozdro
##EDIT
Byłem oglądałęm ale..... ograniczaja mnie narzedzia
![Smutny :(]()
musze dostac sie do garazu by dostać sie głębiej
![Razz :P]()
Teraz tak skoro wymieniłem przeplywomierz musze isc pod kompa prawda ? tyle ze wizyta "najblizsza" w wtorek ale nastepny
![Kwaśna mina :/]()
ehhhh.. chyba kupie kabel tylko co i jak ?
nawet jesli przeplywka jest odpieta to i tak nie odpala, kreci ale ni huhu..
musze go jakos odpalic by dostac sie do garazu 10km...
egr zaślepiony ale mam pewne zastrzeżenia poniewaz wycieka jakby olej z niego ? tak samo z przepustnicy przy lince z gazu? tez jest jakby wyciek oleju.
pasek klinowy napiety... nie sprawdze wiecej bo nie mam narzedzi z garazu
![Kwaśna mina :/]()
Jakieś rady ?