18 Gru 2011, 08:05
Znajomy ,który wymienił BMW na STILO JTD(pracuje w ASO MB),jeździ nim bezawaryjnie już dwa lata,mówi,że w porównaniu z BMW ,koszty eksploatacji tego auta są wręcz śmiesznie niskie.Nie zarabia kokosów w ASO,ale jest w stanie sobie poradzić bez problemu(finansowo) z tym autkiem,BMW się pozbył natychmiast,gdy się zorientował, ile musi wyłożyć kasy na remont zawieszenia.Tak to prawda,silniki JTD są zdecydowanie najlepszymi silnikami Diesla systemu common rail,jeśli chodzi trwałość i bezawaryjność.Kolega jest bardzo zadowolony,zresztą piękne dwudrzwiowe czarne Stilo,rzuca się w oczy.Żadna inna firma nie da ci tyle(wyposażenie),za tak nie wiele!Ja na twoim miejscu z zakupem bym się nie śpieszył,dołożył jeszcze trochę i kupił autko jak najmłodsze,naturalnie tylko w Dieslu,takiego silnika w dobrym stanie szybko nie zajeździsz ,a i o niespodziewane awarie trudno.Jeśli jednak chcesz benzynkę,to wymiana wszystkich cewek,powinna się zmieścić w kwocie ok. 600 zł.Faktem jest,że teraz już jeżdżenie dieslem przestaje się opłacać,tutaj się zgadzam,zwłaszcza autami z common- rail,( pierwsza wizyta w serwisie to pokazuje).Jednak FIAT w Dieslu,tak znowu nie łupie po kieszeni,jak inne firmy(chodzi o ceny części ukł.wtryskowego)