Fiat stilo PB

17 Gru 2011, 17:22

Warty stilo 3 drzwiowy w benzynie? Jak tak to ktory silnik w miare oszczedny jest i nie awaryjny
labtec123
Początkujący
 
Posty: 94
Auto: brak

17 Gru 2011, 18:38

z benzynówek omijaj 1,6 16V (103KM), bo tam szwankują bardzo często cewki zapłonowe (jeśli się nie myle to po jednej na każdą świece ale nie jestem pewien do końca)
reszta jest godna polecenia, trwała i dobrze działa na LPG lecz 1,2 wg mnie jest za słaby do tego auta
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Gru 2011, 18:48

Tak,tak,po jednej na każdą świecę,resztę informacji mogę potwierdzić w 100%.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8606
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

17 Gru 2011, 19:37

Ile naprawa tych cewech zaplonowych moze kosztowac?

Lepszy stilo czy focus?
labtec123
Początkujący
 
Posty: 94
Auto: brak

17 Gru 2011, 19:45

Wszystko zależy od wersji silnikowej,ogólnie Focus uzyskał u mechaników wyższe noty.Fiata Stilo kupuje się raczej z silnikiem JTD,weź to pod uwagę.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8606
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

17 Gru 2011, 19:51

dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volkswagen Golf GTI - produkcja seryjna
    Legenda powraca: seryjny, Golf GTI opuścił linię montażową fabryki Volkswagena w Wolfsburgu. Premierowe auto to pięciodrzwiowy GTI z pakietem Performance w kolorze czerwonym Tornado ze sportowymi fotelami w klasyczną kratę ...

17 Gru 2011, 20:18

Zdecydowanie Stilo z JTD,jedne z najlepszych silników jak nie najlepsze.
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

17 Gru 2011, 21:19

Nie chce dieslow bo jak sie zrypie to mnie nie stac na drogie naprawy
labtec123
Początkujący
 
Posty: 94
Auto: brak

17 Gru 2011, 22:24

Nie przesadzaj z tymi drogimi naprawami,JTD to udana konstrukcja więc rzadko sie będzie psuło (no chyba że trafisz na zakatowany model) no i większość mechaników to ogarnie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

17 Gru 2011, 23:34

Ale pasuje mi wydac max 11 a za diesla pasilo by dac wiecej
labtec123
Początkujący
 
Posty: 94
Auto: brak

18 Gru 2011, 08:05

Znajomy ,który wymienił BMW na STILO JTD(pracuje w ASO MB),jeździ nim bezawaryjnie już dwa lata,mówi,że w porównaniu z BMW ,koszty eksploatacji tego auta są wręcz śmiesznie niskie.Nie zarabia kokosów w ASO,ale jest w stanie sobie poradzić bez problemu(finansowo) z tym autkiem,BMW się pozbył natychmiast,gdy się zorientował, ile musi wyłożyć kasy na remont zawieszenia.Tak to prawda,silniki JTD są zdecydowanie najlepszymi silnikami Diesla systemu common rail,jeśli chodzi trwałość i bezawaryjność.Kolega jest bardzo zadowolony,zresztą piękne dwudrzwiowe czarne Stilo,rzuca się w oczy.Żadna inna firma nie da ci tyle(wyposażenie),za tak nie wiele!Ja na twoim miejscu z zakupem bym się nie śpieszył,dołożył jeszcze trochę i kupił autko jak najmłodsze,naturalnie tylko w Dieslu,takiego silnika w dobrym stanie szybko nie zajeździsz ,a i o niespodziewane awarie trudno.Jeśli jednak chcesz benzynkę,to wymiana wszystkich cewek,powinna się zmieścić w kwocie ok. 600 zł.Faktem jest,że teraz już jeżdżenie dieslem przestaje się opłacać,tutaj się zgadzam,zwłaszcza autami z common- rail,( pierwsza wizyta w serwisie to pokazuje).Jednak FIAT w Dieslu,tak znowu nie łupie po kieszeni,jak inne firmy(chodzi o ceny części ukł.wtryskowego)
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8606
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

18 Gru 2011, 09:54

Wiecej niz 10tys km rocznie nie zrobie wiec za to co mam dolozyc do diesla kupie benzyne :p
labtec123
Początkujący
 
Posty: 94
Auto: brak

18 Gru 2011, 10:01

Jeśli jeździsz tylko tyle,to kupuj benzynkę.STILO to wybór optymalny,innego auta ja bym nie kupił,patrząc na ceny tych ślicznych autek.Naturalnie Focus wybatożył Golfa,to jest faktem bezspornym,jednak mnie zwyczajnie się nie podoba.STILO chwyta za serce,FOCUS niestety nie!Wybieraj tylko silniczek większy jak 1.2,ale też nie ten 1.6 103 konny.Kasa,która masz wystarczy na niestare autko,które nie koroduje.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8606
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

18 Gru 2011, 13:58

Warto pchać się w jakiegoś golfa 4 do 11 tyś w benzynie? bo wiekszosc diesle to w tej cennie raczje wytyrana strasznie a nie chce kupic auta co juz zdycha :lol:
labtec123
Początkujący
 
Posty: 94
Auto: brak

18 Gru 2011, 15:34

Nie warto,z prostej przyczyny,większość to zwykłe parchy,no chyba,że trafisz na zadbany egzemplarz,ale wtedy zabulisz jak za woły!.Tak patrzę,to tobie nie pozostaje chyba nic innego,jak silnik 1.2 80KM w STILO,gdyż ten polecany benzynowy,nie pamiętam pojemności,był oferowany chyba od 2005 r.Ten wcześniejszy(nie 103 konny) jest paliwożerny :!:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8606
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)