Ciepol: Od jak dawna instalacja jest zamontowana? Jeśli nikt tego nie wie, to albo regeneracja parownika, albo jego wymiana na nowy/nowszy model od tego, który masz. Sonda uszkodzona może dawać takie efekty. Przypomnij sobie, kiedy wymieniałeś: filtr powietrza, świece, przewody WN; kiedy był regulowany gażnik - poziom paliwa. Jeśli na wężu między parownikiem a mikserem masz taką śrubę "w sprężynie", to zaznacz na jej wierzchu mazakiem punkt, następnie wkręcaj do końca, licząc obroty tej śruby. Wykręć ponownie półtora obrotu i odpal silnik zgodnie z procedurą, czyli wypalając benzynę z komory pływakowej i przełączając na gaz, gdy wystąpi lekkie szarpnięcie obrotami. Jeśli okaże się, że obroty nie są równe - wykręć jeszcze pół obrotu. Przejażdżka - dla oceny dynamiki jazdy - jeśli słaba, wykręć jeszcze pół obrotu; powinna się zmieniać praca silnika. Potem można jeszcze śrubą na parowniku skorygować skład mieszanki gaz/powietrze. Wpierw jednak przeanalizuj początek tego postu. Napisz, co wykonałeś i jakie są efekty. Może się przyda innym.