Fiat uno 1.0 Fire nierówne obroty

10 Gru 2007, 14:43

Witam!
Mam następujący problem - otóż Fiat Uno, w którego posiadanie wejdę za parę dni ma mały problem z obrotami - otóż co jakiś czas - głównie jak jest zimny - skaczą mu strasznie obroty - przez kilka sekund potrafi złapać bardzo wysokie obroty, żeby znów za chwilę się uspokoić. Raczej nie gaśnie (przynajmniej się to nie zdarzyło).
Najprawdopodobniej będzie to problem z silniczkiem krokowym.
Czy mogę uzyskać informację, jak poradzić sobie z tym problemem, co może być jego przyczyną (jeśli to nie silniczek krokowy) oraz ile kosztuje jego naprawa (jeśli z kolei to jednak wina tego silniczka)?

Pozdrawiam,
Rafał
faynie
Nowicjusz
 
Posty: 1
  • 10 Gru 2007, 19:45

    Winny może być albo silniczek krokowy,albo podciśnieniowy regulator na aparacie zapłonowym - mogła uszkodzić się membranka.Ewentualnie coś nie tak z podciśnieniem.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    10 Gru 2007, 23:09

    Mi rowniez wydaje sie ze to moze byc silniczek krokowy. Koszt takiego silniczka to max 70 zl.
    Graff
    Nowicjusz
     
    Posty: 45
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Co oznaczają skróty mHEV, HEV, PHEV i BEV?
      Producenci samochodów mianem napędu hybrydowego określają całkiem różne rozwiązania o innych poziomach zaawansowania i skuteczności. Na tę chwilę można wyróżnić trzy podstawowe rodzaje hybryd – ...
      Toyota Mirai - 1000 km zasięgu w następnej dekadzie
      Toyota realizuje ambitne plany rozwoju bezemisyjnego transportu opartego na wodorze. Jak donosi Reuters, firma podwaja inwestycje w samochody z wodorowymi ogniwami paliwowymi (FCV). W planach są nowe modele aut osobowych ...