REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
zwykły to zwykły papierowy chroni Cię tylko przed brudem i kurzem za to węglowy jak sama nazwa mówi jest z warstwą węgla aktywnego który to zatrzymuje jeszcze więcej drobinek i też zatrzymuje nieprzyjemne zapachy np spaliny stojąc w korku, jeżeli jest ktoś alergikiem lub jezdzi w mieście czy na wsiach to bardziej polecany jest ten z węglem aktywnym.gruber99 napisał(a):I czym różni się zwykły od węglowego?
Rozumiem, takiego filtra podwójnego nie montowałem ale na pewno jest między nimi przerwa po zamontowaniu i tu trzeba zwrócić uwagę na przepływ powietrza w którą ono napływa z zewnątrz.Kao napisał(a):Ale zauważ że to jest podwójny filtr i one są połączone, w taki sposób jak na 1 foto się je montuje do puszki
Ok, chętnie zobaczę jak to wygląda.Kao napisał(a):Jak będę miał dostęp do auta to rozbiorę to jeszcze raz i zrobię zdjęcia puszki
Hm… no ale nie może być tak że są złączona jak na załączonym zdjęciu bo to przeczy przepływowi powietrza przez filtry. Może to złączenie powinno zostać usunięte przy zakładaniu filtrów?Kao napisał(a):filtr jest umieszczony na podszybiu jak to tradycyjnie w BMW, dla mnie jest to nie logiczne gdy są tak złączone, przestrzeni między filtrami nie ma
Tak sobie patrzę na ten temat i zastanawiam się nad ich montażem. To ze filtry są połączone paskami które widać na tym zdjęciu nie oznacza że po założeniu będą do siebie przylegały. Są tu dwie opcje: pierwsza to taka że będą zamontowane równolegle i między nimi będzie przestrzeń do której z obu stron przez filtry będzie zaciągane powietrze, druga opcja taka że powietrze będzie wypychane od środka na zewnątrz (filtry założone odwrotnie).Kao napisał(a):a co powiesz na taki filtr który jest w BMW? Gdzie w nim logika?