do tico chyba nie wejdzie stożek z tego co wiew ... a z tym silnikiem chyba za wiele się nie da zrobić :/ choć kreatormocy z cinquecento wyciągnął 160 KM więc może tutaj też ze 100 dałoby rade zrobić ale to raczej w prof. warsztacie a nie samemu ...
Sprzedaż opon w 2019 roku Według Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego, na podstawie danych Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Opon i Gumy, w 2019 roku producenci i importerzy opon w Polsce odnotowali wzrost sprzedaży w segmencie ...
kiedys ktos wlozyl turbinę do matiza i nawet to jezdzilo ..... sam stożek za wiele nie da a jak go źle włożysz to jeszcze zaszkodzisz ... ale + wydech na początek Nm wpadnie mozne jeszcze pokombinować z walkami ale nie wiem ile mozna wyjac z zelaska i czy warto w to brnąc ...
sam stożek niewiele daje, wiem bo przetestowałem u siebie... Ale wystarczy doprowadzić zimne powietrze do filtra i już jest lepiej. U mnie w CC 900 jest taka konfiguracja: Filtr stożkowy z doprowadzonym zimnym powietrzem, wycięty katalizator, tłumik końcowy Speeder dedykowany do tego modelu. W serii ma 41KM, teraz nie wiem ile jest, ale V-MAX to 170 km/h, a na odejściu połyka Golfa III 1.4
Pieniądze na stożek przeznacz lepiej na dobre piwo. Dołóż lepiej trochę groszy i ewentualnie zamontuj zimny dolot powietrza. Zamontowanie "gołego" stożka spowoduje ssanie gorącego powietrza z komory silnika, a to zmniejszy moc i moment To największy błąd "tuningowców", którzy kupują największy filtr jaki się da i montują go od razu w komorze silnika chwaląc się na każdym spocie
jasko90, musiałbym zobaczyć zdjęcie, ale skoro mówisz, że jest dobrze Generalnie filtr musi być jak najdalej od źródła ciepła i ciągnąć powietrze od dołu lub od boku.
U mnie jest tak - długi dolot BOMZ Racing + grzybek HKS:
Przyrost mocy, w stosunku do katalogowej serii, to 3,3KM i 3,1Nm. Myślę jednak, że auto seryjnie mogło nie trzymać fabrycznych wartości, więc przypuszczam, że przyrost mocy oscyluje w okolicy 5-6KM. Oczywiście poza delikatnym wzrostem mocy takie rozwiązanie ma jeszcze jedną zaletę - dźwięk. Piękny i głęboki. To właśnie dzięki zmianie wszystkich elementów plastikowych i gumowych na rury. Polecam
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.