Toyota Motor Poland rozstrzygnęła finał Konkursu Mistrzowie Toyoty 2013. Po miesiącach zmagań uczestników na poziomie lokalnym, w siedzibie Carolina Car Company w Warszawie wyłonieni zostali najlepsi Doradcy Serwisowi i Sprzedawcy Części w sieci dilerskiej Toyoty. Coroczny konkurs Mistrzowie Toyoty pozwala utrzymywać firmie najwyższą jakość obsługi klienta w swoich salonach w Polsce.
Toyota na całym świecie realizuje strategię rozwoju kapitału ludzkiego poprzez programy szkoleniowe oraz przygotowane lokalnie projekty rozwoju pracowników. Każda ścieżka szkoleniowa jest zakończona egzaminem, który potwierdza standard wiedzy i umiejętności uczestników. Najwyższym i najtrudniejszym etapem weryfikującym fachowość pracowników sieci dilerskiej Toyoty jest Konkurs Mistrzów, traktowany jako potwierdzenie poziomu kompetencji.
Konkursy umiejętności organizowane są niemal we wszystkich krajach świata, gdzie Toyota ma swoje przedstawicielstwa. W Polsce dziedziną tą zajmuje się Akademia Toyoty, czyli ośrodek szkoleniowy odpowiedzialny za rozwój umiejętności i certyfikację pracowników stacji dilerskich.
Akademia Toyoty prowadzi konkursy w sieci dilerskiej od 1993 roku. W 20-letniej historii zorganizowano łącznie 31 konkursów w 7 kategoriach: Mechanika, Doradcy serwisowego, Sprzedawcy części, Sprzedawcy samochodów, Blacharza, Lakiernika oraz Specjalisty ds. obsługi Klientów. Spośród 31 tytularnych Mistrzów Toyoty, 25-ciu nadal pracuje w sieci Toyoty i Lexusa, prezentując wzór kompetencji i kształcąc swoich następców. To dzięki tym fachowcom Toyota od lat zajmuje najwyższe miejsca w kategorii jakości obsługi Klientów.
W eliminacjach konkursu 2013 wzięło udział 180 Doradców serwisowych i Sprzedawców części ze stacji Toyoty. Pierwszy etap konkursów polegał na rozwiązaniu internetowych testów wiedzy. Do półfinału zostało zakwalifikowanych dwudziestu uczestników w każdej kategorii konkursowej, którzy następnie w trzech ćwiczeniach musieli wykazać się umiejętnościami praktycznymi.
Dwunastu finalistów musiało wykazać się ekspercką jakością oraz uniwersalną wiedzą w obszarach takich jak obsługa Klientów indywidualnych i flotowych, zmierzającej do ich najwyższej satysfakcji, znajomości produktów czy systemów informatycznych Toyoty.
Mistrzem Doradcą Serwisowym Toyoty 2013 został Krzysztof Ciesielski z Toyoty MG Centrum Katowice. Drugie miejsce przypadło Anecie Morawiec z tego samego salonu. Trzecią pozycję zajął Rafał Goszczyński pracujący na co dzień w Toyota Marki.
Mistrzem Sprzedawcą Części Toyoty 2013 został Kamil Kwiatkowski z Toyoty MG Centrum Katowice. Kolejne miejsca wywalczyli Piotr Wacowski (Toyota MG Centrum Katowice), oraz Wiesław Kołodziej z Toyota ANWA Kraków.
Wynajem długoterminowy vs. leasing – co się bardziej opłaca? Leasing czy wynajem długoterminowy? To pytanie zadaje sobie coraz więcej osób szukających wygodnego sposobu na korzystanie z auta bez konieczności jego zakupu. Sprawdź, które rozwiązanie będzie bardziej opłacalne ...
Skoda Octavia Green E Line - CEZ ją przetestuje Dwa modele SKODY Octavii Green E Line pierwszych całkowicie elektrycznych samochodów, zostaną poddane testom przez przedsiębiorstwo energetyczne. SKODA, w celu sprawdzenia możliwości flotowych na swoim nowym, elektrycznym ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.