Finał konkursu Mistrzowie Toyoty 2013

04 Gru 2013, 15:43

Toyota Motor Poland rozstrzygnęła finał Konkursu Mistrzowie Toyoty 2013. Po miesiącach zmagań uczestników na poziomie lokalnym, w siedzibie Carolina Car Company w Warszawie wyłonieni zostali najlepsi Doradcy Serwisowi i Sprzedawcy Części w sieci dilerskiej Toyoty. Coroczny konkurs Mistrzowie Toyoty pozwala utrzymywać firmie najwyższą jakość obsługi klienta w swoich salonach w Polsce.

Toyota na całym świecie realizuje strategię rozwoju kapitału ludzkiego poprzez programy szkoleniowe oraz przygotowane lokalnie projekty rozwoju pracowników. Każda ścieżka szkoleniowa jest zakończona egzaminem, który potwierdza standard wiedzy i umiejętności uczestników. Najwyższym i najtrudniejszym etapem weryfikującym fachowość pracowników sieci dilerskiej Toyoty jest Konkurs Mistrzów, traktowany jako potwierdzenie poziomu kompetencji.

Finał konkursu Mistrzowie Toyoty 2013

Konkursy umiejętności organizowane są niemal we wszystkich krajach świata, gdzie Toyota ma swoje przedstawicielstwa. W Polsce dziedziną tą zajmuje się Akademia Toyoty, czyli ośrodek szkoleniowy odpowiedzialny za rozwój umiejętności i certyfikację pracowników stacji dilerskich.

Akademia Toyoty prowadzi konkursy w sieci dilerskiej od 1993 roku. W 20-letniej historii zorganizowano łącznie 31 konkursów w 7 kategoriach: Mechanika, Doradcy serwisowego, Sprzedawcy części, Sprzedawcy samochodów, Blacharza, Lakiernika oraz Specjalisty ds. obsługi Klientów. Spośród 31 tytularnych Mistrzów Toyoty, 25-ciu nadal pracuje w sieci Toyoty i Lexusa, prezentując wzór kompetencji i kształcąc swoich następców. To dzięki tym fachowcom Toyota od lat zajmuje najwyższe miejsca w kategorii jakości obsługi Klientów.

W eliminacjach konkursu 2013 wzięło udział 180 Doradców serwisowych i Sprzedawców części ze stacji Toyoty. Pierwszy etap konkursów polegał na rozwiązaniu internetowych testów wiedzy. Do półfinału zostało zakwalifikowanych dwudziestu uczestników w każdej kategorii konkursowej, którzy następnie w trzech ćwiczeniach musieli wykazać się umiejętnościami praktycznymi.

POLECAMY Toyota Yaris Hybrid-R - sportowa hybryda

Dwunastu finalistów musiało wykazać się ekspercką jakością oraz uniwersalną wiedzą w obszarach takich jak obsługa Klientów indywidualnych i flotowych, zmierzającej do ich najwyższej satysfakcji, znajomości produktów czy systemów informatycznych Toyoty.

Mistrzem Doradcą Serwisowym Toyoty 2013 został Krzysztof Ciesielski z Toyoty MG Centrum Katowice. Drugie miejsce przypadło Anecie Morawiec z tego samego salonu. Trzecią pozycję zajął Rafał Goszczyński pracujący na co dzień w Toyota Marki.

Mistrzem Sprzedawcą Części Toyoty 2013 został Kamil Kwiatkowski z Toyoty MG Centrum Katowice. Kolejne miejsca wywalczyli Piotr Wacowski (Toyota MG Centrum Katowice), oraz Wiesław Kołodziej z Toyota ANWA Kraków.
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 3811
Zdjęcia: 13116
Prawo jazdy: 12 03 1998
Auto: Tesla Model Y

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...