Firmowy Opel/Toyota. Nowa corsa 130km ??

20 Sie 2019, 20:48

Witam,
Mam opcję wzięcia samochodu z dofinansowaniem od firmy w celu pokrycia części leasingu.
Firma zawarła umowę z markami Toyota oraz Opel oraz wynegocjowała naprawdę ciekawe rabaty ale do wyboru jest dosyć ograniczona gama samochodów.
Jestem mieszkańcem dużego miasta choć regularnie pokonuje odcinek ok 70 km w jedną stronę do domu rodzinnego. Wolałbym wybrać " mniejsze auto" segmentu B. Jestem jednak również facetem i lubię czuć przyspieszenie w samochodzie.
W grę głównie wchodzą 2 modele Toyota Yaris Selection 1.5 KM benzyna z manualną skrzynią biegów lub Nowa Corsa F 130km 8-biegowy automat w opcji Elegance. Nie ukrywam że jestem laikiem w motoryzacji dlatego chciałbym zapytać o poradę.Na corsę będę musiał prawdopodobnie poczekać parę miesięcy i spłacać ją rok dłużej a rabat % jest trochę mniejszy, w końcu to nowe auto, ale fajnie będzie mieć auto które dopiero debiutuje na naszych drogach i nie ukrywając jest bardziej usportowione. Z drugiej jednak strony Toyot jest na ulicach dużo nie bez powodu :D

Z góry dziękuje za wasze opinię i dziękuje za pomoc :)
PS. kwota którą będę dostawał jest stała co miesiąc i rozplanowałem to tak żeby pokrywała większość kosztów leasingu a samochód przejdzie na moją własność po zakończeniu leasingu a nie na własność firmy.
molos1112
Nowicjusz

22 Sie 2019, 09:59

Oba auta są ciekawe, za corsą przemawia mocny silnik i ta skrzynia oczywiście jak ktoś lubi automaty. Jednak minusem jest tu sporo wyższa cena i dłuższy w czasie leasing. moim zdaniem nie ma co się zastanawiać i lepiej wziąć Yariskę ona z tym silnikiem naprawdę fajnie się porusza mało pali i do tego jedna z najniższych awaryjność przemawia tu na plus.
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

22 Sie 2019, 10:34

Komfort w Yarisie jest słaby, brałbym Opla.