Focus czy Leon

12 Gru 2010, 17:37

Witam. Mam pytanie. Otóż planuje zakup samochodu na który mogę wydać 20000zł. Interesują mnie dwa modele FOCUS 1.8 TDCI 115 KM, Seat Leon 1.9 TDI 110KM. Nie znam się za bardzo na samochodach dlatego prosił bym o pomoc, który z tych modeli bardziej by odpowiadał? Który model ma trwalszy silnik? Z góry dziękuje.
stimb
Nowicjusz

Miejscowość: ok .Siedlec
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9 TDI 110
Paliwo: Diesel

12 Gru 2010, 18:16

Oczywiście bezapelacyjnie LEON :grin:

Też jestem z okolic Siedlec :smile:
Ostatnio edytowany przez borek19, 12 Gru 2010, 21:26, edytowano w sumie 1 raz
borek19
Początkujący

Miejscowość: z domu ;P

12 Gru 2010, 18:21

Zdecydowanie Leon ;p
Pan Pikus
Początkujący

Miejscowość: Nibylandia

15 Gru 2010, 09:48

leon ladniejszy :)

uzytkowalem silnik Focusa, bardzo fajny, dynamiczny.
logigamer
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

15 Gru 2010, 10:54

Jeśli mówimy Focus 1 kontra Leon 1 to według mnie zdecydowanie Leon. Ruda za nim nie przepada, silniki sprawdzone, przeniesienie napędu ok, zawieszenie wytrzymałe. Większość mechaników zna dość dobrze bo to cała mechanika Golfa/A3/Octavii. Minusem Leona jest tylko większy popyt na rynku używanych - więc trzeba czasem poszukać szczególnie dieselka. Za to duży plus dla Leona - nie jeździł jakoś specjalnie jako auto flotowe, czego nie możemy powiedzieć o Focusie ;)
bajla
Początkujący

Miejscowość: Wrocław

15 Gru 2010, 13:34

Leon!!! :smile: Focus koroduje a poza tym tdci ma bardzo czułe wtryski i zalanie "chrzczonego" ON przeważnie w końcu prowadzi do wymiany wtryskiwaczy. Tdi grupy VW głośniejsza praca silnika i minimalnie mniej oszczędny od TDCI ale za to bardzo wytrzymały i niepodatny tak na jakość paliwa.
arciasty
Stały forumowicz

Miejscowość: koluszki
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Powroty z wakacji