Ale w sterowniku silnika błędy są zapisane. Bez numeru błędyu i jego opisu możemy tylko gdybać i zaproponować ci naprawę metodą prób i błędów. A chyba nie tak chcemy pomagać?
Możesz też sam zrobić test, ale nie wiem, czy to coś da:
Ważne - ta operacja skasuje licznik dziennego przebiegu
- wciśnij i prztrzymaj przycisk kasowania dziennego przebiegu
- przekręć kluczyk w stacyjce do pozycji kontrolek ( lepiej nie zapalać silnika )
- zaczekaj aż na wyświetlaczu pokaże się napis TEST
- puść przycisk
- teraz każde naciśnięcie przycisku kasowania przebiegu dziennego będzie prowadziło do kolejnego menu.
1. GAGE - test wskazówek
2. 8888 – Test wszystkich segmentów wyświetlacza
3. bULb – Test wszystkich żarówek
4. Wersja ROM’u licznika
5. E001 – Wersja pamięci NVM.
6. dTC – Lista kodów DTC. Przy braku kodów widoczna wartość „NONE”
7. 000.0 – Prędkość w milach na godzinę
8. 000.0 – Prędkość w kilometrach na godzinę
9. puste
10. 0000 – Prędkość obrotowa silnika w obrotach na minutę
11.puste
12. Sygnał z czujnika poziomu paliwa
13. Stabilne wskazanie poziomu paliwa
14. Stabilne wskazanie poziomu paliwa w jednostce heksadecymalnej
15. Temperatura głowicy
16. Temperatura płynu chłodniczego układu
17. Napięcie w obwodzie elektrycznym
18. Czujnik ABS. Ab-H informuje o nieprawidłowości
19. Czujnik EBD. Eb-H informuje o nieprawidłowości
20. Moc podświetlania wyświetlacza. H – mocno, L – słabo
Kody DTC:
115A – Niski poziom paliwa – wymuszone ograniczenie mocy silnika
115B – Niski poziom paliwa – wymuszone wyłącznie silnika
9202 – Przerwanie obwodu elektrycznego układu paliwowego (pompa, czujnik poziomu paliwa)
9204 – Zwarcie do masy układu paliwowego (pompa, czujnik poziomu paliwa)
9317 – Za wysokie napięcie akumulatora (powyżej 16V)
9318 – Za niskie napięcie akumulatora (poniżej 10V)
9342 – Błąd komputera silnika
9342 – Przycisk kasowania dziennego przebiegu zablokowany
9342 – Przycisk SET komputera pokładowego zablokowany
9342 – Usterka pamięci trwałej
A286 – Przycisk MODE zablokowany
9359 – Usterka obwodu rozruchu silnika
A477 – Błąd konfiguracji sterownika (może mieć związek z fabryczną nawigacją)
D262 – Błąd komunikacji CAN (brakujący komunikat)
E196 – Błąd komunikacji CAN o obrotach silnika
E197 – Błąd komunikacji CAN o prędkości pojazdu
E198 – Błąd komunikacji CAN o poziomie paliwa
E199 – Błąd komunikacji CAN o temperaturze preparatu chłodzącego silnik
E200 – Błąd komunikacji CAN o przebiegu pojazdu
E201 – Błąd komunikacji CAN o temperaturze otoczenia
Tutaj masz video jak to robić
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...