
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Sory za brutalność, jednak Astra 1.9 CDTI 150KM ma DPF (gorszy od FAP, bo musisz latać na trasę aby go wypalić a w FAP masz płyn za kilkaset zł, który dolewasz raz na ~150kkm) a i w 1.7 chyba też to ustrojstwo jestpawel93 napisał(a):Focus odpadł ponieważ ma FAPa.
MNiej awaryjna od 16v ale dalej jest dnem. Zresztą chcesz to kupuj tylko skończy się 10 raz gorzej niż z Twoim e46pawel93 napisał(a):Z tego co czytałem na forum a3 jeżeli jest tam silnik o oznaczeniu BMN, czyli 8 zaworówka jest mniej awaryjna od reszty
307 1.6 HDI 90KM, Cee'd/i30 1.6 CRDI 90KMpawel93 napisał(a):Koniu, to co polecasz innego ?
z moich źródeł wynika, że jest najgorszapawel93 napisał(a):zyli 8 zaworówka jest mniej awaryjna od reszty
109KM bardzo fajnie się sprawuje, nawet na trasach z 4 os na pokładzie. Wprawdzie przy prędkościach +autostradowych w środku jest trochu głośno, ale to w zasadzie cecha wszystkich małych diesli. Wkurza brak 6 biegu. Turbinka ze zmienną geometrią fajnie dmucha, wyprzedzanie na 4 biegu sama przyjemnośćpawel93 napisał(a):Mike to gadasz żeby tego Focusa zobaczyć ? Jak sprawuje się ten 109 konny motor ?
Baza z danymi technicznymi samochodów marki FORD. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne FORD