Przyznam się ,że ja już głupieję,ale sprzedawcy aut w salonach też głupieją i muszą zazierać do swoich katalogów odnośnie wiadomości na temat konkretnego auta,jego wyposażenia np.(czyli czy jest DPF ,czy go nie ma ,itd)Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta,dlaczego?! Silnik 2.0 Eco Boost odpada ! Natomiast wedle jednych informacji ,silniki Forda 2.0 do 2007r miały łańcuch rozrządu i nieregulowane ręcznie luzy zaworowe,natomiast na mojej liście jest silnik 2.0 Forda ,który nadawałby się do LPG,gdyby nie droga ,kosztowna regulacja luzu zaworowego,nic nie ma na temat ,,ladacych ,,gniazd zaworowych.Ktoś się myli,tylko kto?!Jeśli Mondeo IV(od 2007r)ma hydraulikę zaworową,to możesz zakładać wysokiej jakości LPG,ale jeśli ma ręczną regulację,to sobie daruj
![Wink :wink:]()
Dlaczego?!Nie wyreguluje tego byle kto,to pierwsza sprawa,poza tym,by dostać się do zaworów, to jest masa roboty
![Exclamation :!:]()
Dwa dni temu mechanik regulował,,mi,,zawory w Renault Clio II,postawił mi warunek taki----jeśli chcesz bym zawory wyregulował tobie bez czekania w kolejce,to musisz wszystko rozkręcić,a ja wpadnę tylko na regulację----Pomyślałem sobie piwko z malinką,myliłem się,zrozumiałem szybciutko ile to jest roboty,poza tym Francuzi wymyślili taki myczek, odkręcisz już wszystkie śruby dekla zaworowego a on nie chce zejść za Chiny,gdyby go brać na chama,to można uszkodzić głowicę,ukryli jedną śrubę tak,że
![Szczęśliwy :D]()
Dlatego,jeśli myślicie,że regulacja to dość szybka sprawa,to macie rację,sama regulacja tak,ale czasami by ją przeprowadzić trzeba wyjmować silnik, a zabieg może kosztować przez to nawet kilka tysięcy zł,poza tym,mechanikowi trzeba zapłacić za wiedzę,odpowiedzialność i doświadczenie.Czyli,jeśli ten silnik 2.0 140KM ma hydraulikę zaworową,to do LPG z nim,ale nim to uczynisz poradź się w dziale LPG kolegi Migas,jaki typ instalki wybrać.Jeśli masz blisko Warszawę,to problem z głowy
![Szczęśliwy :D]()