REKLAMA
![](https://www.forumsamochodowe.pl/galeria/inne-zdjecia-motoryzacyjne-a53/leasing-kola-zebate-t40382.jpg)
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Raziel11 napisał(a):Niektorzy to maja alergie na TDI i TSI
Bartolekk napisał(a):Niestety co zrobić, wrzucanie do jednego worka silników sprzed ponad dekady z takim co ma 3 lata i auto z 5 letnią gwarancją
Raziel11 napisał(a):Cokolwiek nie kupi nie bedzie mial tej pewnosci, wiec dla mnie dyskusja bez sensu.
Bartolekk napisał(a):Szybki, to skoro nie ma pewności to dlaczego jesteś święcie przekonany że będą problemy?
Zauważ było 2,0 TDI PD - kiepskie, zrobili Common Rail też 2,0 TDI i przejeżdża tyle co stare ALH 1,9 tdi
A Ty zakładasz ze 1,5 TSI rozleci się tak jak w Touranie silnik 1,4 tsi z 2005
Raziel11 napisał(a):Niektorzy to maja alergie na TDI i TSI
Bartolekk napisał(a):Zauważ było 2,0 TDI PD - kiepskie, zrobili Common Rail też 2,0 TDI i przejeżdża tyle co stare ALH 1,9 tdi
A Ty zakładasz ze 1,5 TSI rozleci się tak jak w Touranie silnik 1,4 tsi z 2005
fcgetin napisał(a):Zresztą szkoda czasu bo Pionusia-Bartolka i tak do niczego nie przekonam
szybki napisał(a):1,6 tdi. Sprawdziłbym czy czegoś nie poprawli w tych najnowszych rocznikach. Jak nie to wydaje się fajną opcją.
fcgetin napisał(a):Czekam na kolejny post pt. "TSI jest super, jedynie po zakupie trzeba profilaktycznie wymienić połowę osprzętu, za kilka tyś złotych i najlepiej w ASO". Sam sobie przeczysz tymi głupotami.
Wlasnie tak sie sklada ze Frog byl pierwsza osoba z ktora rozmawialem przed zakupem i nijak to sie ma do Twoich dywagacji, ma te silniki rozpracowane jak malo kto i sam sugerowal na podstawie doswiadczenia co i przy jakim przebiegu lubi pasc w tym silniku, a wyjatki typu padniety tsi po 14tys nie potwierdzaja reguly.fcgetin napisał(a): wystarczy nawet u Froga popytać ile aut przyjeżdża na tuning, a ile na naprawę lub poprawę fabryki (proporcje ma mniej więcej 50/50). Hitem był roczny TSI z przebiegiem 14tys km
Raziel11 napisał(a):Po 1 temat jest o nowym aucie
Raziel11 napisał(a):po 2 to ze ja wpakowalem kilkanascie tysiecy w kilku letnie auto to tylko moje widzimisie bo mam inne pojecie dbania o auto niz Ty
Raziel11 napisał(a):Po 3 temat ASO tez juz wyjasnialem, po 1 mam papier z wykonanej uslugi i rachunek na naprawe, po 2 mam gwarancje
Raziel11 napisał(a):Po 4 wracajac do punktu 2 czepiasz sie tego "pakietu startowego" uwazasz sie za znawce a wychodzisz na malkontenta, klocki, rozrzad, oleje, swiece, opony zrobisz w kazdym aucie ktore kupisz, ja ponad to zrobilem tylko zaworek dv, n75, pcv i sciagniecie kolektora do czyszczenia nagaru ktorego po 100tys nie bylo wgl, wiec narzekanie na TSI z powodu serwisu drozszego o jakies 1500zl to nic innego jak pompowanie nagonki.
Raziel11 napisał(a):jak juz tak operujesz liczbami to przypomnij sobie jeszcze procenty, wez pod uwage ilosc aut z grupy VAG na rynku i zastanow sie jaki jest stusunek uszkodzonych silnikow do ilosci wyprodukowanych aut to wtedy moze pojmiesz ze awaryjnoscia wcale nie odstaja od konkurencji.
fcgetin napisał(a):To nie jest dbanie o auto a psychoza, wyrzucanie pieniędzy w błoto. Nawet zapaleńcy z racingforum cię wyśmiali
Trza bylo jeszcze tego zwyklaka wytluścić i podkreślić, nie wiem mialo mnie to zabolec?fcgetin napisał(a):Wydałeś kilkanaście tys po zakupie ZWYKLAKA
To byloby to najbardziej zadbane M3 w polsce, ale M3 to nie moj target ale na sezon kupuje M2Cfcgetin napisał(a):albo auto pokroju M3 wydałbyś z 50 tys. Ośmieszasz się...