Ford Escort 1,8 16V cały czas włączony

04 Lip 2009, 18:09

Wczoraj robili mi skrzynkę bezpieczników (lutowanie). Alarm miałem wyłączony. Dzisiaj pojechałem do pracy i nic się nie działo. Po powrocie do domu, nagle powiadomił mnie sąsiad, że mam włączone awaryjne. Poszedłem na dół i okazało się, że faktycznie. Otworzyłem samochód, nacisnąłem przycisk na pilocie i światła zgasły. Tyle, że samochód cały czas miał zapłon, świeciła się kontrolka od akumulatora i druga od oleju. Działały elektryczne szyby, itd. Czyli tak jak po przekręceniu kluczyka. Próbowałem wyjąć bezpiecznik od centralnego zamka i alarmu, ale nic to nie dało. Zdjęcie klemy z akumulatora nic nie pomogło. Prawdopodobnie włączył się alarm i odcina zapłon, tylko jak się teraz tego pozbyć? Nawet nie mam jak do warsztatu dojechać
robiq
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Wrocław
  • 05 Lip 2009, 11:43

    Nie mam pod ręką schematu elektrycznego tegoautka,ale coś mi się zdaje,że jest tam przekaźnik zapłonu.Prawdopodobne jest,że skleiły się styki tego przekaźnika.Przekaźniki mogą być dwa.Jak nie wiesz,czy taki przekaźnik masz i nie wiesz,który to jest,to najlepiej powyciągaj wszystkie,podłącz akumulator i wkładaj po kolei te przekaźniki spowrotem.Przy ich wyjmowaniu,zaznacz sobie,gdzie który był,ponieważ nie wszytkie przekaźniki są takie same,mimo,że tak samo wyglądają.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale 1963 rok
      Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale miała silnik z dwoma wałkami rozrządu o pojemności 1600 cm3 - wersji samochodu o tej samej nazwie - Giulietty, zaprojektowanej przez Franco Scaglione dla firmy Bertone na nadwoziu z krótkim ...