Ford Focus MK2 - Głębokie rysy - co zrobić?

07 Lut 2017, 18:48

Witam wszystkich forumowiczów!
Jest to mój pierwszy post więc chciałbym się przywitać, na imię mam Konrad i od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Forda Focusa MK2 w pięknym, błętkitnym kolorze!

Jako mój pierwsze samochód na brytyjskich wyspach zależy mi bardzo na tym by prezenował się równie dobrze jak się prowadzi. Z tego powodu skierowałem się do Was o pomoc w naprawie paru niedokuczliwych, ale nieestetycznych rys na karoserii.

Nie ukrywam, są one dość grube, a jestem osobą oszczędną, więc postanowiłem spróbować naprawić to na własną rękę, lecz jestem laikiem w tych sprawach... :unsure:

Wykonałem parę fotek, by łatwiej zobrazować problem - mam nadzieję, że będą wystaczająco czytelne.
Dodam, że zakupiłem Touch Up Set do pokrywania tego typu zadrapań, ale szczerze - boję się tego używać, stąd też moja wizyta tutaj.

Byłbym bardzo wdzięczny za wskazówki dla typowego laika, jestem kompletnym noobem w sprawach aut, a chciałbym wykonać taką naprawę możliwe na swoją rękę - dla satysfakcji i oszczędzenia pieniędzy.

Dzięki i pozdrawiam!! :yes:

Ford Focus MK2 - Głębokie rysy - co zrobić? Ford Focus MK2 - Głębokie rysy - co zrobić? Ford Focus MK2 - Głębokie rysy - co zrobić? Ford Focus MK2 - Głębokie rysy - co zrobić? Ford Focus MK2 - Głębokie rysy - co zrobić?
JohnnyBravo65
Nowicjusz

Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 05 07 1994
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Ford Focus MK2
Silnik: 1.6 Zetec
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

08 Lut 2017, 11:32