Ford Focus Mk2-Kupno

30 Mar 2015, 20:37

Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum, jeżeli jest to zły dział z góry przepraszam.
Mianowicie rozglądam się już od dłuższego czasu za samochodem.
Wczoraj po dłuugim czasie wpadł mi w oko Ford Focus Mk2

Tutaj podaje link do aukcji:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Jutro jadę go osobiście obejrzeć i mam kilka pytań gdyż w kwestii dotyczącej samochodów można powiedzieć, że jestem zielony. Mianowicie chciałbym zapytać o jakieś słabe punkty tego samochodu. Co sprawdzić przy pierwszej wizycie?
Oczywiście po wstępnych oględzinach autko pojedzie na warsztat u mojego dobrego znajomego.
Chciałbym jeszcze wiedzieć co ogólnie sądzicie o tym autku? Myślicie że warte jest zakupu? Jak sytuacja wygląda z ceną, do jakiej negocjować +-?
Z góry dziękuję za odpowiedź na pytania
Pozdrawiam Mateusz.
szkodzik95
Nowicjusz

Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 08 08 2014
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Ford Focus MK 2
Silnik: 1.6 TDCI 90 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

30 Mar 2015, 22:54

Sedan, wyróżnisz się :ok:
Jako użytkownik Focusa z silnikiem 1.6 TDCI pozwolę sobie napisać kilka słów :)
Wprawdzie u mnie pod maską drzemie mocniejsza wersja tej jednostki, jednak z grubsza to jest ten sam silnik. Na plus dla wersji 90KM to fakt, że nie posiada ani filtra FAP (coś lepszego od DPF, bo z płynem - nie trzeba ciągle latać po trasie, ale mimo wszystko to kiepskie pocieszenie), ani dwumasowego koła zamachowego, ani zmiennej geometrii łopatek turbiny :wink: Co oznacza brak tych strasznie brzmiących ustrojstw ? Że w razie jakiejkolwiek awarii czy też wymiany/remontu eksploatacyjnego będzie taniej, niż gdybyś je miał (wersja 109KM to wszystko posiada).