Witam, Zrobiłem trasę około 50 km i nic nie było. Zostawiłem samochód na 20 min i miałem jechać do sklepu. Odpaliłem samochód przejechałem jakieś 900 m i samochód zaczął tracić moc. Nic nie było widać na pulpicie. Zawróciłem do domu jadąc cały czas 15km/h bo więcej się nie dało. Po podniesieniu maski zauważyłem brak płynu chłodniczego. Silnik pracował nierówno i skakały obroty. Zgasiłem go poczekałem trochę i dolałem borygo. Zostawiłem na 30 min i odpaliłem znowu. Przejechałem jakieś 200-300 m i zdaje się że normalnie jedzie ale boje się jechać w dalsze trasy. Zlokalizowałem wyciek płynu i go usunąłem. Jakie macie rady?
przejechałem max 400 m i normalnie pracuje silnik oraz nie brakowało mocy. Nie wiem jak większa trasa jak się mocno nagrzeje silnik. Mogła być taka sytuacja że się przegrzał i tak zaczął wariować? Może czujnik od temperatury nie działa poprawnie i dlatego nie pokazywało nic?
[S] TT 8N 3,2 / Z4 e85 3,0i / 350Z 3,5 / Boxster S 986 3,2 Podstawowe kryteria zestawienia: - cabrio z miękkim dachem - silnik benzynowy o mocy około 250KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2004 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Audi TT 8N 3,2 - 250KM - BMW ...
Urwana świeca zapłonowa NGK przy próbie odkręcenia Witajcie, dopadł mnie problem urwanej świecy NGK chciałem wymienić wczoraj świece w moim Voyagerze z silnikiem 3.3 i w tylnej głowicy środkowa świeca została ukręcona. Pozostałe dwie odkręciły się bez większych problemów ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.