Witam, posiadam Ford Focus Mk3 2012r. 2.0TDCI 140km. Mam problem z DPF ale zacznę od początku. Po przejechaniu ok. 300km autostrada dostałem info na komputerze awaria silnika ale auto zachowywało się normalnie. Po przejechaniu kolejne 700km zaświeciła mi sie
kontrolka Check engine ale auto dalej chodziło normalnie miało moc itp. Gdy podłaczyłem komputer pokazało mi kilka błędów :
P244C- Temperatura katalizatora zbyt niska podczas regeneracji, 1 rząd cylindrów
P246B-Warunki pracy pojazdu nieprawidłowe dla regeneracji filtru cząsteczek stałych
Pomiar zapchania filtra był 127%.
Mam takie pytanie ponieważ filtr musi zostać nie ma możliwości go usunąć bo większość czasu przebywam za granicą. Czy kupić nowy filtr ? Czy przyczyna lezy w czujniku i jesli go wymienie to filtr sie wypali? Czy czyszczenie chemiczne dało by rade wyczyscic ten filtr? Czy przyczyna lezy gdzieś indziej?
Pozdrawiam