Ford Focus mk3.

15 Sty 2025, 23:59

Witam przychodzę z pytaniem na temat Forda Focusa mk3 czy jest to auto warte zakupu oraz jakie silniki są warte uwagi benzyna i diesel.Interesuje mnie wersja poliftowa.
Kozak21
Nowicjusz

16 Sty 2025, 09:09

Kozak21 napisał(a):Interesuje mnie wersja poliftowa
to jak patrzysz na benzyne to najlepszy będzie przedlif 1.6 125 koni a z diesla to 1.6 tdci
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

16 Sty 2025, 17:31

A jakbym patrzył na benzynę to pytanie czy silnik 1.5 ecoboost 150km jest ok?
Kozak21
Nowicjusz

16 Sty 2025, 17:40

Nie jest. Albo wolnossące 1.6 albo diesle
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km

16 Sty 2025, 17:41

A co sprawia że te silniki nie są ok? Jestem totalnie zielony w tematyce motoryzacji dlatego pytam.
Kozak21
Nowicjusz

16 Sty 2025, 17:54

Znalezienie informacji w google zajęłoby ci krócej niż napisanie tego posta, lektury na ten temat masz na dwa tygodnie czytania
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

53 Nissany NV200 zakupione przez GDDKiA
    W wyniku rozstrzygniętego przetargu nieograniczonego zorganizowanego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie na dostawę 53 szt. samochodów patrolowych z przeznaczeniem dla 16 Oddziałów ...

17 Sty 2025, 14:09

Kozak21 napisał(a):A co sprawia że te silniki nie są ok? Jestem totalnie zielony w tematyce motoryzacji dlatego pytam.

Ja właśnie jestem po rozpoznaniu tematu bo na s-maxa patrzyłem. Ogólnie to jak ci silnik zrobi 250 tys km to możesz być szczęśliwym, a remont to z 14 tys. Chyba że trafisz na silnik gdzie na zimnym nikt nie katował a olej co 10 tys był zmieniany wtedy i 400 kręcą ale to jak igła w stogu siana
Paweltop
Nowicjusz

17 Sty 2025, 15:50