Słuchaj... Mało który silnik będzie miał mniej najechane. 200-300 tyś to normalne przebiegi w 17 letnim aucie. Wychodzi 15-17 tyś na rok. Jeżdżę tylko w weekendy (praca w domu) i rocznie robię 7-8 tyś, jakbym dojeżdżał do pracy to drugie tyle by doszło. Więc nie ma co się bać. Kwestia tego, że ten silnik o ile się nie mylę miał ręczną regulację luzów, tu trzeba być ostrożnym.
Kwestia tego, że ten silnik o ile się nie mylę miał ręczną regulację luzów, tu trzeba być ostrożnym.
Jeżeli ktoś tego nie robił,albo robił,ale nieregularnie to jest to jakiś duży problem?Bo czytałem że w ASO np. koszt regulacji to ok. 100-120zł także nie jest to duży wydatek.
Witam.Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.Z pewnych powodów musiałem zmniejszyć budżet do 8000zł.Jest to kasa na same auto na opłaty,pakiet startowy mam.Jakie auta w tym przypadku odpadają a jakie dalej mogę szukać?Dodam że zastanawiałem się nad silnikiem 1.6 jeżeli 1.8 niczego nie będę mógł znaleźć bo szukałem,dzwoniłem nic ciekawego nie ma.Jeżeli auto ma być maksymalnie na 2 lata lub wcześniej je zmienię jeżeli się uda,to czy mogę rozważyć w takim przypadku opcję silnika 1.6?Nie ukrywam w tym budżecie takich silników jest najwięcej.Poluje na Seata Toledo 1.8.
Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale 1963 rok Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale miała silnik z dwoma wałkami rozrządu o pojemności 1600 cm3 - wersji samochodu o tej samej nazwie - Giulietty, zaprojektowanej przez Franco Scaglione dla firmy Bertone na nadwoziu z krótkim ...
Szukaj Puga 406 Jakbym miał się cofnąć w czasie to bym wybrał Puga: 1. Mniej bym na starcie zapłacił 2. Części tańsze 3. Budowa prostsza, łatwiej znaleźć mechanika 4. Lepszy komfort jazdy
A Accord to od 9k wzwyż, bieda bez LPG. Chociaż to też loteria, czasem za 8k kupisz dobre auto a za 12k odpicowanego szrota.
Witam.Proszę o porady jak negocjować cenę odnośnie tego konkretnego egzemplarza.Dzwoniłem w sprawie tego auta,do zrobienia jest czujnik ABS i końcówki jakieś w zawieszeniu z tyłu,ale o ile się nie mylę to z tyłu jest belka?Kobieta mówiła że z tyłu coś stuka podobno.Gaz fimy Prins.Fotel kierowcy przetarty,ale to mi nie przeszkadza.Kupowali go z drugiego końca Polski.Nie posiadają książki ASO.Jej mąż podobno przy zakupie mierzył go czujnikiem i wyszło że nie jest powypadkowy ani jakiś ulep,czy szpachla bądź dodatkowe lakierowanie.Z tyłu na klapie kropka rdzy,ale to też mi nie przeszkadza.Jest delikatnie poobijany podobno typowo jak na parkingi.Jutro mam dostać zdjęcia.Zarezerwowałem go konkretnie na sobotę i jadę oglądać i na 100% go wezmę,tylko nie wiem w jakiej cenie i ile realnie można zejść.Myślałem nad 7500-7700zł?Proszę o porady i dziękuję. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ostatnio edytowany przez Igorr, 05 Kwi 2017, 20:58, edytowano w sumie 1 raz
Czujnik ABS? Uważałbym, żeby nie było grubiej... Jak nie działa ABS, nie masz korektora siły hamowania, trochę to ryzykowne. Coś z tyłu puka... Może puka amortyzator, może jakieś łożysko, a może cała zawiecha do roboty.
Jest to kobieta.Z rozmowy wyczułem że nie zna się za bardzo na autach.Była u mechanika z tym i nie jest to nic grubszego jeżeli chodzi o zawias tylko jakieś końcówki.Wiadomo,nie ma co oczekiwać idealnego stanu w tej kasie a mi na rok lub maksymalnie dwa lata starczy taki samochód a także na początek.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.