chcesz porównać 2 zupełnie różne samochody
kombi z elektronicznym napędem pseudo
4x4 i samochód terenowy z mechanicznym reduktorem i sztywno dopinanym przodem
![Wink :wink:]()
w zasadzie te auta nie sa w ogóle porównywalne,
co do terrano/maverica (bo nissan i ford to te same auta...prawie) odpuść sobie benzynę .. no chyba że V6 (spalanie takie samo a kucyków więcej), a poszukaj diesla 2,7 z końca produkcji (później było 3.0 co jest odrobine gorszą konstrukcją) i uwierz mi będziesz zadowolony
![Wink :wink:]()
autko do lekkiego terenu świetnie się nadaje, proste i bezawaryjne, kżdy mniej więcej kumaty człowiek je ogarnie bez żadnych problemów,
o terenie i forresterze to zapomnij to nie jest auto terenowe, a terrano jaki auto turystyczne sprawuje się świetnie, silnik 2,7 nie powala mocą , ale za to jest niezajebliwy (rozrząd na kołach zębatych, tanie końcówki wtrysków, jeździ na każdym paliwie), zawieszenie przód IFS (nasłabsza część auta ale w porównaniu do subaru i tak jest mega pancerna) tył na 4 wahaczach wleczonych i sprężynach, auto spokojnie przyjmuje w seryjnym zawieszeniu opony 31x10,5x15 a max bez urywania półosi to 33 cale (choć znam też takie na 35 które jeżdżą bezawaryjnie)... ogólnie do lajtowej zabawy i jako cywilizowany samochód to auto godne polecenia (jak również pajerro)