Ford maverick

09 Mar 2010, 22:10

witam wszystkich panowie nabyłem własnie autko ford maverick 2.7 TDDI z 97roku auto spoko zadbane poprostu baja tylko spalenie mnie przeraża zalałem go na fula 70l pocisłem 400km i ćwiartka baku została nie wiem czy to normalka czy dużo troche prosze o pomoc z góry dziekuje
zima
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: gorzów wlkp

09 Mar 2010, 22:34

13l przy ostrym deptaniu to dużo? :roll: witamy wśród miłośników 4x4 :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

09 Mar 2010, 22:39

zima napisał(a): 70l pocisłem 400km i ćwiartka baku została nie wiem czy to normalka czy dużo troche prosze o pomoc z góry dziekuje

To nie Renault Clio 1.5 DcCi żeby palił 4.5l/100km, taki urok terenówek, swoje muszą wypić To i tak masz niezły wynik, mi Samurai pali na trasie ok 11-12 a w terenie ile wleję ale najczęściej ok 20l Pb98 Ultimate a silniczek mam tylko niecałe 900ccc mniejszy od Twojego ale bardziej wysilony.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

09 Mar 2010, 23:13

chciałbym żeby mi 1/4 zostawała po 400 km :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

10 Mar 2010, 20:52

dziwić się że silnik z rozrządem na kołach zębatych, skonstruowany w latach 60, w aucie ważącym ponad 1,5T pali ponad 13 litrów na setkę :mrgreen:
masz przynajmniej silnik który nie szczeźnie w najbliższym 5cio leciu :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

11 Mar 2010, 07:48

@zima chyba się zawstydził naszą reakcją :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Koenigsegg Agera RS - wyjątkowy samochód
    Koenigsegg Agera RS to wyjątkowy samochód produkowany przez szwedzką markę Koenigsegg. Jest to jednen z najszybszych samochodów na świecie, zaprojektowany z myślą o oferowaniu niezapomnianych wrażeń z jazdy. ...

11 Mar 2010, 08:26

Eeeee....nie będzie tak źle z kolegą :mrgreen: Pamiętam jak miałem Gallopera 2.5TDi, użytkowany w terenie i na co dzień to 600-650km na zbiorniku to max na trasie oczywiście i po mieście żadnego off-roadu, później padło na W201 200D na codzień a 4x4 tylko do zabawy w porównaniu do Gallopsa to rakieta i paliła 5l ON...przebieg...892.547km przy sprzedaży :mrgreen: a chciałem do miliona dokręcić :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

11 Mar 2010, 17:26

panowie jeszcze jedno pytanie? jakie opony jakiej firmy bedą dobre i na drodze i w terenie tak najlepiej 50%50 i jaki rozmiar bo teraz mam 235\75\15 i nie wiem czy zostawic na 15 czy troche wieksze załozyc pozdrawiam
zima
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: gorzów wlkp

11 Mar 2010, 17:27

jak dużo po asfalcie to BFG AT :wink:
rozmiar to w zasadzie chyba coś koło 30 się mieści do terano
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

11 Mar 2010, 19:59

dla porównania mój kumpel tym samym autem (długi 5 d) wyciska między 8,5 a 13 L/100km.

[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 20:06 ]
też polecam Goodrich AT, wcześniej mi polecono te oponki na tym forum i kupiłem. 100 % satysfakcji! Chociaż zarypałem się w błotku kilka razy.............. :mrgreen: , ale tam to już tylko MT... (koniem mnie wyciągali!! :oops: ). No i na traskę spoko - cichuśko.
Bartłomiej
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 124
Miejscowość: Polanów/Smardzewice

13 Mar 2010, 20:07

ok poszukam tych opon a panowie jak jeszcze jest z terenem bo oststnio byłem w veldhoven -holandii i musze powiedziec ze nawet dawał rade ale chciałbym jeszcze go podniesc troche tylko niewiem jak moze ktos by mi polecił jakis serwis 4x4 w okolicach gorzowa lub szczecina i czy wogóle jest sens podnosic bo na co dzien jezdze na asfalcie a w wolnych chwilach terenik chodzi mi zeby fajnie wyglądał i jeszcze lepiej dawał rade pozdrawiam i z góry dziękuje zima
zima
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: gorzów wlkp

14 Mar 2010, 13:52

czy warto?? sam muszisz sobie odpowiedzieć :mrgreen:
terrano/maveric (bo to to samo w zasadzie) nie jest jakimś strasznym potworem terenowym, IFS z przodu niestety trochę ogranicza inwencje :mrgreen: myśle że idealnie było by mieć w nim 31cali wtedy już można pojeździć a jeszcze tragedii na asfalcie nie ma
im wieksze zmiany tym wieksze spalanie :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

14 Mar 2010, 19:23

Jak chcesz podnieść Terrano/Maverick to bym dodatkowo poszerzył go albo felgą z większym odsadzeniem, albo dystansem, w serii to już jest wysokie i wąskie.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

14 Mar 2010, 20:08

do 31 nie odsadzaj nic, daj na normalnej feldze bo trzeć będzie, po zdemontowaniu chlapaczy i wszystkich plazgiczków :!: z przodu wchodzi 31x10,5 (na zdrowym zawiasie) delikatnie można przód na drążkach ale trzeba zostawić 1/3 skoku od ogranicznika, bo inaczej bambucza z drążków :mrgreen:
do 33x10,5 buda 5,5cm w góre :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

14 Mar 2010, 22:31

Jeżeli nie jeździsz w terenie to po co ci zmiany i lifty zainwestuj w fajne chromy, załóż dystanse, wrzuć ewentulanie opony A/T są 50/50 i powinno być OK.
Opel Monterey 3,1TDI z 1996 r.
SLY
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 95
Miejscowość: świętokrzyskie