Proszę o pomoc. Od tygodnia jestem właścicielem mondeo B5Y. W instrukcji zalecane ciśnienie w oponach 225/40 R18 wynosi 2,2 z przodu i 2,1 z tyłu. Jednak w warsztacie gdzie zakładane były nowe koła do mojego auta fachowiec przekonywał mnie że ciśnienie w kołach powinno wynosić 2,5 z przodu i z tyłu. Gdzie jest racja ?
w instrukcji piszą ciśnienie dla pustego samochodu,myślę za po 2.4 będzie ok.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
no te wartości podają w fabryce przy pustym samochodzie czyli bez kierowcy,paliwa itp tylko że tak powiem sama buda bez niczego i nikogo.ja bym dał minimum 2.3 a 2.4 będzie ok bo to ciężar jest a 2.2 i 2.1 to w corsie się daje,wiem bo pracuje w wulkanizacji
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
Dzisiaj odwiedziłem pana oponiarza 3 raz informując go że po wczorajszym wyważaniu w dalszym ciągu odczuwalne jest bicie opon pod siedzeniem i na kierownicy . Zalecił przekładkę kół z tyłu na przód, jednak po przejechaniu się moim autem sam uznał że nic się nie zmieniło a powodem tego jest podła jakość opon "Sunew" 225/40 R18 . Opony mają ponad 1000 km przebiegu, Czy jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana na inne ?
Harys napisał(a):po wczorajszym wyważaniu w dalszym ciągu odczuwalne jest bicie opon pod siedzeniem i na kierownicy
Na wyważarce nie było widać czy opony nie mają bicia? Ja zawsze się przyglądam oponie jak się kręci i wtedy można zaobserwować co się dzieje. Opony o których piszesz są o niskim profilu i generalnie na nasze drogi się nie nadają, mają prawie zero amortyzacji.
Volvo FH16 - toczący się mocarz Szesnastolitrowy silnik Volvo D16K rozwijający 750 KM to obecnie najmocniejsza jednostka napędowa oferowana w seryjnym pojeździe ciężarowym. Tak ponadprzeciętnie mocne samochody wybierane są przez klientów stosunkowo ...
Pomysłowe rozwiązania Toyoty "Today, Tomorrow, Toyota" – dziś, jutro, Toyota. Hasło reklamowe Toyoty z lat 90. wskazuje na nieprzeciętną trwałość samochodów tej marki, ale jednocześnie podkreśla koncentrację Toyoty na budowaniu przyszłości ...
Masz w 100 % rację pisząc że nie mają amortyzacji. ja również obserwuje jak zachowuje się koło podczas wyważania, w tym przypadku bicie było widoczne i wcale nie małe, jednak miałem nadzieję że wyważenie to skoryguje ale niestety widać nie do końca dało się to zrobić. Jakość dróg chyba nie bardzo ma znaczenie bo tak się składa że mieszkam i jeżdżę w niemczech. Cóż pozostaje mi przeczekać do sezonu zimowego a w przyszłym roku kupić lepszej jakości opony.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.