REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Sprawdź napięcie ładowania przy wyłączonych wszystkich odbiornikach i następnie przy dużym obciążeniu (włączone światła, klima, ogrzewana szyba). Podaj nam wartości jakie otrzymasz.2sup116 napisał(a):Alternator w sumie może wypada sprawdzić bo coś tam słyszałem że może jakiś regulator czy coś nie domagać
Kolektor ssący nie jest elementem instalacji LPG ale jest używany zarówno przy zasilaniu benzyna jak i gazem.2sup116 napisał(a):A ogólnie kolektor ssący zalicza się do instalacji LPG czy raczej sprawy mechaniczne?
U ciebie jest kolektor z kapkami jak uda ci się go zdjąć sprawdź czy wszystkie są sprawne i dobrze go wyczyść dodatkowo warto wyczyścić silnik krokowy.2sup116 napisał(a):może uda się wyczyścić ten kolektor
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Pod obciążeniem czy bez? Generalnie trochę niskie, powinno być mi. 13,8V i to już z pełnym obciążeniem.2sup116 napisał(a):Ładowanie jest na poziomie 13.5 ale czy to aż takie szkody by robiło?
To wygląda tak jak byś miał jakąś chwilową przerwę w obwodzie zasilania tylko dziwne, że dodając gazu wszystko wraca. Czy z pozostałymi odbiornikami prądu w tym czasie jest wszystko ok (radio, światła, silnik nie gaśnie)? Sprawdź dokładnie ten alternator może on wymaga regeneracji.2sup116 napisał(a):Dodam jeszcze że w trakcie jazdy czasem wszystkie obrotomierze itp spadają mi dosłownie na zero A liczniku od przebiegu się tak jakby kasuja i dopiero jak wciskam pedal gazu to wracają do normy.
No dokładnie tak, tylko dlaczego obroty spadają? Tu odpowiedzialny jest silniczek krokowy ale z tego co pamiętam sprawdzałeś go. Obroty mogą delikatnie drgnąć jak załącza się i wyłącza kompresor klimatyzacji na wolnych obrotach bo to spore dodatkowe obciążenie ale nie powinny spadać do tak niskich wartości. Może warto zrobić ich adaptację na nowo (tak jak np. po odłączeniu akumulatora) i zobaczyć czy to coś da.2sup116 napisał(a):nie wiem czy to nie jest czasem wina tych spadających obrotow bo wtedy silnik jakby przygasa trochę także napięcie itp będzie niższe lub się mylę