Witam, wszystkich serdecznie jestem nowym użytkownikiem na forum i liczę że pomożecie w paru kwestiach.Więc tak posiadam od dwóch tygodni Fordzika Mondeo z roku 2003 z silnikiem 2.0 TDCi jak go odpalam wszystko jest ok natomiast jak leko dam gazu lub w cisnę sprzęgło słuchać metaliczne odgłosy. Czy to dwumasa ? Czy łożysko skrzyni ? Czy wysprzeglik ?
A jak dajesz lekko gazu lub jak chodzi na wolnych obrotach to nie czujesz drgań na nadwoziu? Podczas delikatnego przyspieszania przy niskiej prędkości obrotowej może być słyszalna zużyta dwumasa i wtedy może dzwonić.
Jak przy rozgrzanym silniku wciśniesz sprzęgło to czujesz jakieś wibracje oprócz tego dzwonienia? Takie objawy może powodować dwumasa lub łożysko oporowe ale ciężko to zdiagnozować jednoznacznie.
Ogólnie objawy uszkodzenia dwumasowego koła zamachowego powodują dzwonienie, stukanie podczas pracy na biegu jałowym oraz podczas jazdy na niskich obrotach. Innym objawem są wibracje podczas uruchamiania silnika lub uderzenia podczas jego gaszenia.
Drgań nie czuć tylko same dzwonienia jak na razie. Koledzy może ktoś z was wie gdzie kupię komplet sprzedała do Mondzaka w rozsądnej cenie? Nie ukrywam że będę sam próbował wymienić sprzęgła ( na podwórku ) zawsze te kilka stówek w kieszeni. Pozdrawiam
Jeżeli nie masz nawet kanału to uwierz ze lepiej zapłacić te kilka stowek i nie siedzieć przy tym 2-3 dni i sie nie denerwować. Sprzęgło najkorzystniej kupisz na allegro chodź do tych silników nie sa drogie sprzęgła
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Moc i ekonomia, czyli hybrydowa wersja Toyoty Yaris Cross pod lupą Już po kilku miesiącach od rynkowego debiutu stało się jasne, że Toyota Yaris Cross pretenduje do miana europejskiego bestsellera. Rok po premierze, prognozy się sprawdziły - Japończycy trafili w dziesiątkę, bo miejski crossover ...
Test Volvo V90 2018r. D4 190KM Inscription Udostępniono mi, w celu przetestowania, Volvo V90 z 2018 r. Samochód ten był w bogatej wersji wyposażenia Inscription oraz posiadał kilka istotnych dodatków. Atutem był dwulitrowy, czterocylindrowy silnik diesla, ...
A to dużo jak na kpl sprzęgło? 2.0 TDCI ma jedno z najtańszych sprzegiel, normalnie kosztują ok 2 tyś, kup do Japończyków to cena x2 a czasami nawet 3.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.