Podgrzewanie włącza się automatycznie. Zależne to jest od temperatury. Są tam 3 świece i dwa przekaźniki. Najpierw włącza się jedna, a jak temp. jest dalej za niska, to włączają sie pozostałe 2. Całym tym ustrojstwem steruje PCM. Są od tego dwa bezpieczniki - od styków roboczych przekaźników - jest jeden w skrzynce w komorze silnika, a od cewek tych przekaźników też jest jeden w skrzynce bezpieczników w kabinie. Z PCM cewki przekaźników sterowane są masą. Przekaźniki są w komorze silnika.
Teoretycznie tego sam nie sprawdzisz. Możesz jedynie podać masę na cewkę jednego i drugiego przekaźnika i sprawdzić napięcie na świecach. Natomiast czy działa cały układ łacznie ze sterowaniem, to wystarczy że poczekasz aż będzie zimno i sprawdzisz napięcie na świecach. Pamiętaj o tym, że najpierw załącza się jedna, a potem dwie. Temp. załączania pierwszej świecy to coś około 4 stopni na plusie chyba, ale nie jestem pewien na 100%. Jak ci się właczy to grzanie, to na desce powinna zaświecić ci się
kontrolka .
Jak układ się nie włacza, to najlepiej pojechać do mechanika, który może sprawdzić PCM. Potrzebny do tego jest diagnoskop i trzeba zrobić test, który wykryje w postaci błędów co jest nie tak.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...