08 Wrz 2007, 14:01
A ja bym postawił na krokowca,czujnik położenia przepustnicy,samą przepustnicę(a w szczególności czy do końca się zamyka - może być spadnięta lub pęknięta sprężyna na osi przepustnicy) i na przewody podcisnieniowe.Te rzeczy są najczęstszymi powodami falownia obrotów.
Jakość paliwa odpada,filtr powietrza i paliwa raczej też bo byłoby to odczuwalne tylko na benzynie.A jak piszesz,objawy te są zarówno na gazie jak i na benzynie.Tym bardziej,że korzystasz z dwóch rodzajów paliw,więc mało prawdopodobne by to była wina jakości.Chyba,że faktycznie tankujesz na jakichś stacjach z "lewym" paliwem.Ale to by dało się odczuć także podczas jazdy(szarpanie,gaśnięcie,słaba moc silnika).Co do cewek - można je podejrzewać,ale wtedy musiałyby być problemy z uruchomieniem silnika(a w szczególności ciepłego) i podczas jazdy - silnik by próbował gasnąc).Oczywiście nie zaszkodzi sprawdzić wszystkiego co wchodzi w układ zasilania i zapłonowy.Nie ma z tym dużo roboty.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...