
którywybrać napisał(a):Challanger jest za drogi:( lecz najbardziej mi sie podoba:)
Myślę nad chargerem 300c i mustangiem:P i mam pytanie czy silniki 5.7 będą dobre po zagazowaniu? będą miały taki ryk jak w benzynie?
Skoro wybór jest przy tych trzech, to ja wziałbym Chargera, Mustanga, 300C (w takiej kolejności)
Czemu???
Charger łączy niejako w sobie cechy i Mustanga i 300C, ma charakter, zacięgi jak Mustang, a ma 4 drzwi i jest większy od niego, czyli troche w stronę 300C
ale ja nie jestem na twoim miejscu, więc się nie sugeruj
5.7 po zagazowaniu będzie miał taki sam ryk, czy będzie dobry??
generalnie jak zainwestujesz w dobrą instalacje to każdy silnik będzie chodził dobrze
Zainteresuj się sequentem BRC - drogie są, ale warte ceny, Stag też robi robote, szczególnie w V6, a są tańsze
na BRC licz 5,5-6 (w Czakramie) na 8 cylindrów,
jak będzie dobrze założony, dobrze wyregulowany to nie straci mocy
wszystko zależy od gazownika