
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
eaxene napisał(a):którywybrać napisał(a): na gaz!
Czemu?! Powiedz czemu żeś się na ten gaz uparł?!
którywybrać napisał(a):najlepiej żęby były w silnikach powyżej 4lwtedy mają moc potrzebną do ruszenia autka:P
andrewb25 napisał(a):którywybrać napisał(a):najlepiej żęby były w silnikach powyżej 4lwtedy mają moc potrzebną do ruszenia autka:P
raczej duży moment obrotowy przy niskich obrotach, ale moc w takich amerykańcach była słaba choć nie we wszystkich, oni robili moc z pojemności czyli czym większa pojemność tym większa moc, często gęsto mozna spotkać w amerykańskich starszych wozach duże silniki i moc np. 170 KM ale dźwięk V8 niezastąpiony, no i potężny moment obrotowy także przyspieszenie jest dosyć fajne
dla porównania japońcy czy niemcy poszli nie w pojemność a np. w uzyskiwanie mocy z osprzętu silnika np. głowica, zmienne fazy rozrządu, elektronika, system zasilania, czy też turbo i inne
Baza z danymi technicznymi samochodów marki FORD. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne FORD