Ford Mustang [40k]

13 Lis 2024, 14:18

Witam,
Posiadam budżet 40k i chcę kupić Forda Mustanga w tej cenie. Tylko jestem kompletnie zielony w tej kwestii. W tym budżecie jakiego rocznika szukać? Jaki silnik? Na co uważać przy zakupie? Oprócz na bite egzemplarze z USA.
paweeelooo
Początkujący

Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam

13 Lis 2024, 14:54

paweeelooo napisał(a):Oprócz na bite egzemplarze z USA.

A skąd chcesz wziąć inny?
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km

13 Lis 2024, 15:23

paweeelooo napisał(a):Oprócz na bite egzemplarze z USA.

Bite tzn.że zupa była za słona ?

Chłopie nie masz kasy i już zaczynasz od rozliczania czy było bite ?
Muszę Cię zmartwić ostatnio pomagałem szukać auta (mocnego rodzynka) dostępnego tylko w USA a w pl jest 10 ofert na krzyż i okazuje się że ich problemem nie jest "bicie, pobicie itp" tylko zajechanie mechanicznego przez tych naszych idealistów od serwisowania i wymagań.
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

13 Lis 2024, 16:01

Czyli nie trzeba uważać na te z USA? W sensie te firmy, co sprowadzają z powierzchownymi uszkodzeniami są legitne i faktycznie jest tylko do zrobienia to, co widać?
paweeelooo
Początkujący

13 Lis 2024, 16:12

paweeelooo napisał(a):Czyli nie trzeba uważać na te z USA?

Ale na rynku innych nie ma. Są sprowadzone i naprawione oraz sprowadzone jeszcze nie naprawione.

paweeelooo napisał(a):W sensie te firmy, co sprowadzają z powierzchownymi uszkodzeniami są legitne i faktycznie jest tylko do zrobienia to, co widać?

W sensie dopóki nie rozbierzesz to się nie dowiesz.

A tak ogólnie - nie masz budżetu żeby się w mustanga bawić, szczególnie że wiedzy również nie masz
franccc
Stały forumowicz

13 Lis 2024, 16:24

paweeelooo napisał(a):faktycznie jest tylko do zrobienia to, co widać?